Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@16:00:31 GMT

آیا کسی جرات پوشیدن شماره ۷ استقلال را دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۰۹۱

ساعت24-بعد از فرهاد مجیدی هر بازیکنی پیراهن شماره هفت استقلال را بر تن کرد از ناکامان آبی پوشان پایتخت لقب گرفت.

  تیم فوتبال استقلال در سال‌های گذشته با حضور فرهاد مجیدی  توانسته افتخارات قابل قبولی را در رقابت‌های مختلف از جمله لیگ برتر فوتبال و جام حذفی کسب کند، اما پس از خداحافظی مجیدی اسطوره آبی‌ها با مستطیل سبز، پیراهن ۷ آبی پوشان دست به دست شد تا جایی که بازیکنانی همچون بختیار رحمانی، حسن بیت سعید و نیومایر آلمانی این پیراهن را بر تن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه این است که بیت سعید، بختیار رحمانی و نیومایر سرگذشت یکسانی داشتند و هر سه بازیکن با تن کردن پیراهن شماره ۷ استقلال، بدون کارایی برای آبی پوشان در نیم فصل از این تیم جدا شدند و به نظر می‌رسد شماره هفت خوش یمن نیست و هر سه بازیکن که کارنامه قابل قبولی در دوران فوتبالی خود داشتند در استقلال با این شماره عملکرد قابل قبولی نداشتند.

در حال حاضر پیراهن شماره ۷ استقلال خالی مانده و باید دید در آینده‌ای نزدیک و در فصل نقل و انتقالات این شماره دوباره از آن کدام بازیکن خواهد شد و آیا بازیکنی جرات پوشیدن آن را دارد و آیا خرافات در مورد شماره هفت صحت دارد یا خیر؟

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها پست آبی پیج پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس علاوه بر مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند که ملی‌پوشان ایرانی هستند، در این فیفادی سه بازیکن ملی‌پوش دیگر نیز داشت.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستان، وحدت حنانوف مدافع تاجیکستان و گئورگی گولسیانی بازیکن گرجستان در این فیفادی تیم‌های ملی‌شان را همراهی می‌کردند‌.

پرسپولیس در این مدت اخبار ملی‌پوشان خارجی خود را نیز پوشش می‌داد و به مناسبت گل ارونوف به هنگ‌کنگ، تصویری از او در پیراهن تیم ملی ازبکستان را منتشر کرد که به تنها پست آبی رنگ این پیج تبدیل شد.

ازبکستان و هنگ‌کنگ دیگر هم‌گروه‌های ایران در این مرحله از انتخابی جام جهانی همزمان با دیدار ایران و ترکمنستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ازبک‌ها تمام شد و ستاره پرسپولیس گل سوم تیم کشورش را زد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • تنها پست آبی پیج پرسپولیس! (عکس)
  • قایدی: در زمین نامناسب ترکمنستان هم بازی قابل قبولی انجام دادیم
  • رسمی | ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید | انجام اولین بازی در تیم ملی