Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته احزاب ستاد  انتخاباتی روحانی نسبت به انتصاب فامیلی رئیس‌جمهور در دولت انتقاد کرد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم ، در روزهای اخیر خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد "داماد رئیس‌جمهور" به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبیز مهدی‌زاده، متولد 1364 در اهر و دانشجوی دکترای زمین‌شناسی با گرایش نفت در دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال همان شخصی است که بر اساس حکم رضا رحمانی بر صندلی یکی از معاونین وزیر در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت نشسته است.

محمدعلی تبرایی، رئیس کمیته احزاب ستاد  انتخاباتی روحانی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، در گفت‌وگو با تسنیم، با انتقاد از این گونه ویژه‌خواری‌ها در دولت اظهار داشت: با توجه به شعار شایسته‌سالاری که همواره از سوی مسئولان دولتی  مطرح می‌شود،  انتصاب داماد جوان آقای روحانی به عنوان یکی از مدیران ارشد، وزارت صمت که متولی معاش قشر وسیعی از مردم است، تامل برانگیز است.

واکنش کاربران فضای مجازی به سمت جدید داماد حسن روحانی + عکسگزارش: تمام اقوام حسن روحانی که در دولت پست گرفتند + جدول



وی با بیان اینکه متاسفانه سفره مردم هر روز کوچک‌‌تر و بیکاری کارگران  شرکت‌های دولتی در حال افزایش است، افزود: البته شاید آقای مهدی‌زاده  آن قدر در مسائل اجرایی از ویژگی‌های بارزی برخوردار بوده که  انتصاب او در چنین جایگاه مدیریتی حساسی را توجیه‌ می‌کند.

تبرایی با انتقاد از دوران تصدی‌گری نعمت‌زاده در وزارت صنعت خاطرنشان کرد: اگر آقای روحانی به عزل و نصب‌های فامیلی در دستگاه‌های دولتی که در دوران وزارت آقای نعمت زاده دامن‌گیر وزارت صنعت شد، رسیدگی نکند، طولی نخواهد کشید که هزاران مدیر دولتی با استخدام‌های فامیلی بی‌حساب و کتاب، هزینه‌های زیادی به دولت تحمیل می‌کنند. 

رئیس کمیته احزاب ستاد  انتخاباتی روحانی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هدف از تصویب و اجرای  قانون منع به کار بازنشستگی را  راهیابی افراد شایسته به بدنه مدیریت کشور دانست و گفت:  آقای روحانی باید بداند که سرمایه اجتماعی کنونی  را با همکاری مردم به دست آورده، این  مردم بودند که سال گذشته، ساعت‌ها در صف‌های طولانی ایستادند  تا به ایشان و دولت تدبیر و امید رای بدهند. بنابراین  اگر حتی داماد ایشان از نظر مهارت‌های اجرایی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هم باشد، باز هم به مصلحت دولت نیست  که خود را در مظان اتهام  ویژه خواری قرار دهد.

انتهای پیام/

R1455/P1360/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حسن روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسن روحانی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: ۴۰۰ نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی در سریلانکا فعالیت می‌کنند و یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است که اثرات خوبی در سریلانکا داشته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: به همت 400 نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی که در سریلانکا  فعالیت می‌کنند، یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است و اثرات خوبی در سریلانکا داشته است.

وی افزود: ایران در شرایطی است که  تلاش می‌کنند نشان دهند این کشور تحریم است اما ما می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان یکی از افتخارات مهندسی را آنجا اداره کنیم و نمونه‌ای می‌شود از توان صنعت فنی و مهندسی ما که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: قبل از انقلاب عمده این کارها را در واقع کارشناسان خارجی در داخل کشور ما انجام می‌دادند. ما در حوزه‌های دیگر راه سازی، پل‌سازی، مسیرهای ریلی توانمندی‌های بالایی داریم که همین‌ها نمونه‌ای است تا بتوانند در سایر کشورها که نیاز دارند خدمات بدهند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم