Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ارباب شیرانی ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: اطلس پژوهشی کلانشهر اصفهان در سه بخش تهیه می‌شود که  بخش اول آن حاصل ارتباط و همکاری دانشگاه‌ها، دستگاه‌ای اجرایی و شهرداری کلان‌شهرها بوده است.

وی با اشاره به اینکه اطلس شهر پژوهشی کلانشهر حاصل انجام ۴۰ پژوهش مختلف است، بیان داشت: بخش دوم این اطلس خلاصه عناوین پروژه‌های شاخص انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: بخش سوم اطلس شهرپژوهی کلان‌شهر اصفهان  بر پایه مهم‌ترین یافته‌های ۵۲ پژوهش بزرگ مقیاس با اعتبار پنج میلیارد تومان و ۸۳ پژوهش کوچک مقیاس با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان انجام شده است.

اطلس شهر پژوهی کلان‌شهر اصفهان برگرفته از پژوهش‌های خرد و شاخص است

وی با اظهار اینکه اطلس شهر پژوهی کلان‌شهر اصفهان برگرفته از پژوهش‌های خرد و شاخص شهر اصفهان است که در این جلسه علنی شورای اصفهان شهر رونمایی شد، ادامه داد: رونمایی از این اطلس یکپارچه سازی مباحث پژوهش شهری در شهرداری اصفهان و استفاده از نتایج بهدست آمده در این اطلس می‌تواند سند خوبی برای برنامه‌ریزی‌های آینده برای شهر اصفهان باشد.

ارباب شیرانی با بیان این که پژوهش‌ می‌تواند بازخوردهای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را تعیین کند، گفت: اطلس شهرپژوهی کلان‌شهر اصفهان حاصل تلاش در همه عرصه‌های حمل و نقل، عمران، شهرسازی و مسائل فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: مصورسازی اطلاعات رویکرد نوینی در تدوین اطلس شهرپژوهی کلان‌شهر اصفهان بود، اطلاعاتی در این اطلس به تصویر کشیده شده  است تا منبع جامعی برای تصمیم‌گیری‌های آینده باشد.

کد خبر 4486737

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اصفهان هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ‌لطف‌الله برگزار شد اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: دغدغه ما این است که گروه‌های هدف در جلسات و برنامه‌ها دعوت شوند تا مردم اصفهان با نعمت‌های شهر خود آشنا شوند.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 746694

دیگر خبرها

  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • تاثیر هوش مصنوعی در پژوهش‌های علوم اجتماعی
  • برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صنایع قبل از فرارسیدن روزهای آلوده انجام شود
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر