Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص حضور مهدی مهدوی‌کیا در تمرین امروز تیم پرسپولیس گفت: جا دارد که به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس از آقای مهدوی‌کیا بابت حضور در تمرین امروز تشکر و قدردانی کنیم چرا که او به محض بازگشت از آلمان مستقیماً از فرودگاه به ورزشگاه شهید کاظمی آمد و با وجود اینکه خسته راه بود دعوت ما را پذیرفت و در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقای مهدوی‌کیا از اسطوره‌های با اخلاق فوتبال ایران و مایه افتخار باشگاه پرسپولیس است و حضور او در تمرین امروز نشاط خاصی به تمرین داد به طوریکه کلیه مربیان و بازیکنان از حضور او استقبال کردند و قدردان حضور مهدوی‌کیا در تمرین پرسپولیس هستیم.

مشاور باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره بازی تیم پرسپولیس با پیشکسوتان این باشگاه که قرار است روز پنج‌شنبه برگزار شود، افزود: برگزاری این بازی با استقبال آقای پروین و آقای برانکو روبرو شده و مطمئناً شاهد یک بازی بی‌نظیر و زیبا خواهیم بود. برگزاری این بازی یک بار دیگر اتحاد و همدلی خانواده بزرگ پرسپولیس را نشان خواهد داد و آقای برانکو از آقای مهدوی‌کیا دعوت کرد تا روز پنج‌شنبه در این بازی جذاب و تماشایی حضور داشته باشد. بدون شک اتحاد و همدلی بین خانواده بزرگ پرسپولیس از پیشکسوتان گرفته تا مسئولان، مربیان و بازیکنان و همچنین هواداران برقرار است و با این اتحاد به سوی سومین قهرمانی متوالی در لیگ پیش خواهیم رفت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس آلمان فرودگاه فوتبال ایران بازی پیشکسوتان خانواده امروز باشگاه پرسپولیس مهدوی کیا پارس حضور تمرین تشکر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چیذری علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف فوتبال، در سالن‌های بدنسازی مختلف پذیرای ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های متفاوتی بود و با انجام برنامه‌های اصلاحی و زیر نظر گرفتن حرکات آنها همواره سعی در بهبود وضعیت بدنی آنها داشت.

فوت چیذری که دو روز گذشته به دلیل ایست قلبی اتفاق افتاد از آنجا شوک آور بود که او ورزشکار، سالم و همواره به دنبال سالم زندگی کردن بود و از سن و سالش هم بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید.

حالا جامعه ورزش سوگوار اوست و امروز صبح ساعت ۹ و نیم، جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم تشییع پیکر وی در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مجلس ختم فرهاد چیذری در روز جمعه در مسجد الرضای خیابان دیباجی برگزار می‌شود. روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم