Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت 9 میلیارد ریالی عامل قاچاق چای خبر داد و گفت: پرونده در شعبه تجدید نظر مجددا رسیدگی و رای صادره در شعبه بدوی عیناً تائید شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: مأمورین انتظامی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک و در بازرسی به عمل آمده، حدود 48 تن چای مشکوک به قاچاق کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی زاهدان ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شروع رسیدگی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان، استعلامات و بررسی‌های لازم انجام شد که مشخص شد راننده، کالای مکشوفه را از منطقه آزاد چابهار بارگیری و قصد انتقال به استان خراسان رضوی را داشته است.

رایگانی تصریح کرد: در ادامه روند رسیدگی به دلیل محرز بودن تخلف و اظهارات متناقض متهم، شعبه رسیدگی کننده؛ مدیرعامل شرکت را به پرداخت 9 میلیارد و 198 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم کرد.

وی اظهار کرد: با اعتراض متهم، پرونده در شعبه تجدید نظر مجددا رسیدگی و رای صادره در شعبه بدوی عیناً تائید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزيرات حكومتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو

جام جم آنلاین - خوزستان، فریبا منجزی پیش از ظهر امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت) با اعلام این خبر گفت: پرونده قاچاق 300 عدد سنسور قاچاق خودرو  به ارزش یک میلیارد و 252  میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

 

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود : شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را  به پرداخت یک میلیارد و 252 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

 

به گفته وی؛ پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و 572  میلیون ریالی متهم در شعبه وصول و پرونده مختومه شد.

 

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود :  ماموران پلیس فرودگاه اهواز  این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز