Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با اختتامیه جشنواره پوستر و تبلیغات شهری پنجمین جشنواره هنر مقاومت، کارگاه سه روزه تولید اثر از 30 آذرماه الی 2 دی‌ماه در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود.
کارگاه طراحی پوستر و تبلیغات شهری یکی از بخش‌های جشنواره مقاومت است که با حضور استاد مسعود نجابتی و سید هادی قادری و سایر اساتید مطرح رشته گرافیک و هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد و 30 نفر از هنرمندان گرافیست استان اصفهان در مدت سه روز زیر نظر این اساتید به یادگیری روش‌های طراحی پوستر و تولید اثر خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوسترهایی که در این کارگاه تولید می‌شوند، در جشنواره هنر مقاومت در دهه فجر امسال در تهران ارائه خواهند شد.
کشف استعدادهای جوان، حمایت از هنر انقلابی و نمایش دستاوردها و پیام‌های انقلاب در قالب پوستر در چهار دهه گذشته از اهداف برگزاری این کارگاه است.
جشنواره هنر مقاومت در ده رشته برگزار می‌شود که هنرهای تجسمی، طراحی پوستر، پرچم و کتیبه و طراحی صنعتی از جمله رشته‌های این جشنواره است.
این کارگاه با همکاری حوزه هنری استان اصفهان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مجموعه طراحان گرافیک انقلاب اسلامی(آیه)، بنیاد فرهنگی روایت فتح و نهضت مردمی پوستر انقلاب برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، این کارگاه از روز جمعه 30 آذرماه لغایت روز یکشنبه 2 دی‌ماه از صبح تا بعدازظهر در خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول، پارک ایثارگران تشکیل شده و اختتامیه این کارگاه نیز در ساعت 15 روز یکشنبه 2 دی‌ماه در عمارت سعدی حوزه هنری واقع در خیابان استانداری اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اصفهان پنجمین جشنواره هنر مقاومت انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : جنایات رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیست در نسل‌کشی‌های صورت‌گرفته بالأخص در این روز‌های اخیر جنایاتی به بار آورده است که در تاریخ به‌مانند آن نداشتیم.

وی ضمن اشاره به تمرکز ویژه شعار امسال بر مشارکت مردم افزود: لازم است بار دیگر مردم با حضور پرشور اعلام انزجارشان را از جنایات این رژیم سفاک در راهپیمایی جهانی روز قدس اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اعلام زمان و مکان راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه رأس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه در از میدان انقلاب اسلامی مقابل مسجد معتضدی آغاز و به سمت مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سخنران ویژه مراسم اقای محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • «جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود
  • الگوی نو و مطلوب برای مدیریت شهری طراحی شود