Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین دو سالانه ملی پوستر رضوی با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم و با معرفی آثار برگزیده در دانشگاه نیشابور پایان یافت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، جشنواره چهارمین دوسالانه ملی پوستر رضوی دیروز با معرفی آثار برگزیده در سالن همایش پردیس دانشگاه نیشابور پایان یافت.
فریدون رحیم زاده، مشاور معاون فرهنگی وزیر علوم در این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ رضوی با استفاده از نگاه هنرمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیم زاده افزود: در این جشنواره هنرمندانی از سراسر ایران در چارچوب توسعه معارف اهل بیت (ع) شرکت کرده اند که نشان دهنده توجه هنرمندان به روح جنبش رضوی است.

معاون فرهنگی وزیر علوم اظهار داشت: پایه و اساس رشد دانشگاهی، عقلانیت و روش مندی است و حوزه هنری هم که عرصه خلاقیت بی قاعده است برای عرضه اثر خود به اجتماع باید از این معیار پیروی کند و دانشگاه بهترین محل برای پیوند هنر و اجتماع است.

گفتنی است؛ ۲۶۶ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه چهارمین دوسالانه ملی پوستر رضوی در نیشابور ارسال شد که از این تعداد هشت اثر به بخش نهایی راه یافت و از سه اثر برگزیده در این بخش نیز قدردانی شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند‌های چهارمحال و بختیاری برگزیده نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی دو مستند تلویزیونی «آرنگ کوچ» به تهیه کنندگی یزدان کیانی و کارگردانی جمال اسکویی و «تفنگ شکسته» به تهیه کنندگی و کارگردانی یزدان کیانی برگزیده و به بخش مسابقه راه یافتند.
نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.
این جشنواره با هدف نمایش زیست‌بوم، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی و گردشگری ملموس و ناملموس اقوام ایرانی و معرفی استعدادها، در قالب‌های فیلم داستانی، مستند و پویانمایی برای شناسایی و معرفی برترین آثار برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت
  • مستند‌های چهارمحال و بختیاری برگزیده نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار