Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، رضا دانایی معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با همکاری با سازمان مشاغل شهری، هماهنگی‌های صورت گرفته است تا در ۱۱ نقطه از سطح شهر غرفه‌هایی راه‌اندازی شود تا میوه و آجیل شب یلدا را با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های فرهنگی در کنار این غرفه‌ها راه‌اندازی می‌شود که هنر‌های تزئینی و برنامه‌های فرهنگی را به نمایش می‌گذارد.
دانایی افزود: به مناسبت شب یلدا، تعداد هزار بلیط ویژه استخر و هزار قطعه بلیط ویژه شهربازی در اختیار تشکل‌های مردمی حاشیه شهر قرار می‌گیرد تا نسبت به توزیع آن در بین کودکان حاشیه شهر اقدام شود و آنان نیز از اماکن تفریحی استفاده کنند.
وی در رابطه با اینکه برای ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان حاشیه شهر تلاش می‌شود افزود: در واقع هدیه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری به مناسبت شب یلدا است تا بتواند شادی و نشاط را در کودکان حاشیه شهر بیشتر کند.  

انتهای پیام//ا. آ.

 
راه اندازی غرفه‌های آجیل و میوه شب یلدا در سطح شهر مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از امروز تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.
محمدمهدی کریمی افزود:در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید می‌کنند و در این بازدید استادان گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی با گردشگران همراه می‌شوند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید