Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال استقلال در حالی از امروز استارت نقل و انتقالات را زد که الحاجی گرو و نیومایر 2 بازیکن خارجی آبی پوش قرارداد خود را فسخ کردند تا جا برای نفرات جدید باز شود.

جدایی نیومایر و الحاجی گرو باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان جدید خارجی دغدغه ای نداشته باشند و در حال حاضر مسئولان به راحتی می توانند نام جپاروف و مهاجم خارجی مد نظر خود را به لیست تیم اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابرهیم توره نیز از دیگر گزینه هاست که در صورت توافق با استقلال می تواند جایگزین گرو شود.

از طرفی با جدایی برخی بازیکنان ناکار آمد دیگر تیم و البته مشخص شدن پرونده بویان که همچنان نامش در لیست آبی ها قرار دارد جا برای داریوش شجاعیان و آقاخان هم باز می شود تا به این ترتیب استقلال بتواند نقل و انتقالات قابل قبولی را در نیم فصل داشته باشد. محسن کریمی دیگر بازیکنی است که در نیم فصل نامش به لیست زیر 25 سال اضافه می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

گفتنی است استقلالی ها تا قبل از فسخ قرارداد نیومایر و گرو هیچ جای خالی برای جذب بازیکنان جدید نداشتند و همین موضوع باعث شده بود تا دست آنها در نقل و انتقالات به طور کامل بسته باشد اما جدایی خارجی ها کار را برای آبی پوشان در نقل و انتقالات راحت می کند.

با این شرایط به نظر می رسد استقلال در لیست بزرگسالان حداقل 4 بازیکن می تواند برای نیم فصل جذب کند و  البته سهمیه زیر 23 سال این تیم  نیز هنوز جا برای جذب بازیکن دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد