Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از ابتدای امسال ۱۷۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۱۱ طرح در ۳ بخش گردشگری، جهاد و صنعت استان قم پرداخت‌شده است. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: روند پرداخت تسهیلات در بخش گردشگری در روزهای اخیر بهبود پیداکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 درصد از تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت شدقم| هزینه‌های تمام‌شده تولیدات ساخت استان کاهش پیدا کند128 میلیون دلار کالا امسال از قم صادر شد

وی با اشاره به پرداختی‌های صورت گرفته در استان قم در زمینه تسهیلات رونق تولید افزود: تاکنون 31 مورد در بخش صنعت، 48 مورد در بخش کشاورزی و 3 مورد نیز در بخش گردشگری تسهیلات به متقاضیان پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: ادامه روند رسیدگی به پرونده‌های متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید از سال گذشته امسال دنبال و 29 پرونده بعد از رفع مشکلات موفق به دریافت تسهیلات رونق تولیدشده‌اند.

سیجانی عملکرد کمیته نظارت و بررسی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در روزهای اخیر وضعیت 28 پرونده معرفی‌شده به سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی و وضعیت 27 پرونده برای دریافت تسهیلات در سه بخش نوسازی، سرمایه در گردش و سرمایه در ثابت به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال 1725 میلیارد ریال تسهیلات به 111 طرح در سه بخش گردشگری، جهاد و صنعت استان قم پرداخت‌شده است.

پرداخت تسهیلات گردشگری به 3 پرونده معرفی‌شده به بانک‌های قم

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم نیز با اشاره به روند پرداخت تسهیلات گردشگری در قم عنوان کرد: تاکنون 930 میلیارد ریال برای پرداخت به 41 طرح گردشگری به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده است.

حمید یزدانی ادامه داد: از بین 41 طرح معرفی‌شده تاکنون برای سه طرح و مورد تسهیلاتی به میزان 42 میلیارد ریال در استان قم پرداخت‌شده است، روند پرداخت تسهیلات در بخش گردشگری نسبت به بخش‌های دیگر زمان بیشتری به طول می‌انجامد.

وی عنوان کرد: پس حل شدن مراحل بانکی 18 میلیارد ریال تسهیلات گردشگری تا پایان هفته جاری در استان قم پرداخت می‌شود، طرح‌های گردشگری مختلفی برای دریافت تسهیلات در دست بررسی و مطالعه هستند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی از محل اعتبارات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸  پرداخت شد. - اخبار استانها -

 هادی شاه‌وردی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان مبلغ 108 میلیارد و 110 میلیون ریال از محل اعتبارات اعطایی بند الف تبصره 18 برای 177 طرح صنایع‌دستی در راستای حمایت از تولید و اشتغال‌زایی و ثبات اقتصادی و حفظ زنجیره ارزش پرداخت شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی  افزود: مبلغ 244 میلیارد و 448 میلیون ریال نیز به 214 طرح از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال 1402 پرداخت شده است. 

وی بیان کرد: سال گذشته لیست 750 هنرمند صنایع‌دستی متقاضی بیمه تامین اجتماعی برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی دو مرحله برای تأمین منابع ارسال شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد