Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@07:53:18 GMT

آخرین قیمت ارز در بازارهای مختلف +جدول

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۶۶۱

آخرین قیمت ارز در بازارهای مختلف +جدول

از ابتدای هفته پیش تاکنون نرخ ارز روند کاهشی یافته و امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۹ هزار و ۹۰۵ تومان، قیمت یورو را ۱۱ هزار و ۲۰۲ تومان و ۷ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۲ هزار ۷۱۴ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار در بانک‌های عامل نسبت به دیروز ۱۸۸ تومان، قیمت یورو ۲۱۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۲۳۷ تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت ۳۹ ارز دولتی ثابت ماند

بر اساس اعلام بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۳۹ ارز نسبت به روز گذشته ثابت ماند. نرخ هر دلار آمریکا در روز یکشنبه، بیست و پنجم آذرماه بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال ارزش گذاری شد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس بدون تغییر ۵۲ هزار و ۸۷۱ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۴۹۸ ریال قیمت گذاری شد.



قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار تزریقی در صرافی‌های دولتی با کاهش قیمت ۱۹۰ هزار تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۵ تومان تعیین شده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با کاهش ۱۸۰ تومانی نسبت به صبح دیروز با قیمت ۹ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش ۱۵۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به صبح دیروز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند به ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی مراجعه کرده و با ارایه کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا خریداری و دریافت کنند.

قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۱ هزار و ۵۳۰ تومان اعلام کرده اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی، یورو را با قیمت ۱۱ هزار و ۵۳۰ تومان و ۶ ریال به مسافران می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به دیروز ۲۱۹ تومان کاهش داشته است.

مسافران برای دریافت ارز می‌توانند به شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، مراجعه کرده و و با ارایه اسناد و مدارک خواسته شده برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت ارز بازار ارز ارزی دولتی قیمت ارز مسافرتی آخرین قیمت دلار آخرین قیمت ارز آخرین قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746281

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول