Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 25 آذرماه در پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان، با قدردانی از اهتمام ویژه آیت‌الله فلاحتی نسبت به برنامه‌های چله انقلاب، اظهار کرد: در مجموع کارگروه‌های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تعداد 53 برنامه شاخص ارائه کردند و در بخشی از این برنامه‌ها می‌توانیم بر روی عدد 40 اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، باید بر روی برنامه‌های چهل گانه توقف بیشتری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به نامگذاری 12 دی تحت عنوان «روز رشت» توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: 12 دی لغایت 22 بهمن فرصت 40 روزه خوبی برای بهره برداری در راستای برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب است.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی گیلان، بیان کرد: از ابتدای دی‌ماه سال جاری مدیران دستگاه‌های اجرایی نشست‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کنند.

وی به نامه وزیر کشور مبنی بر اعلام 13 مورد از برنامه‌های برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به استانداران اشاره کرد و گفت: یکی از موضوع‌های نامه مذکور برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه مذکور از 29 دی لغایت 7 بهمن به همت کارگروه اقتصادی در محل دائمی نمایشگاه های استان در رشت برگزار می شود.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به تقارن ایام فاطمیه(س) با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: ملاحظه‌های تبلیغاتی ایام فاطمیه(س) باید در جشن‌های انقلاب اسلامی رعایت و لحاظ شود.

وی به آغاز تبلیغات محیطی جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روز جمعه، 5 بهمن در سراسر گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه 30 دی امسال فاطمیه اول را داریم، از 16 بهمن تمام چراغ‌های چشمک‌زن و نوارهای ال.‌ای.‌دی خاموش و پرچم‌های الوان در رنگ‌های قرمز، سفید، سبز و مشکی منقش به نام حضرت زهرا(س) در سطح شهر نصب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: از عصر روز یکشنبه، 21 بهمن تمام پرچم‌های مشکی نصب شده در سطح شهر جمع‌آوری و پرچم جمهوری اسلامی ایران جایگزین آن می‌شود؛ ضمن اینکه چراغ‌های الوان، چشمک‌زن و ال.‌ای.‌دی نیز تا 30 بهمن روشن خواهد ماند. تبلیغات سطح شهرها نیز از 5 دی آغاز می‌شود و تا 30 بهمن ادامه پیدا می‌کند.

حجت الاسلام اشجری یوم الله نهم دی را یک فرصت طلایی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه مردم رشت جزو پیشتازان مبارزه با فتنه بودند، از ظرفیت یوم‌الله نهم دی می‌توان به‌ خوبی بهره‌برداری کرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع خانواده های معظم شهدا، تصریح کرد: ممکن است فتنه‌های جدیدی در شکل‌های مختلف شکل بگیرد و باید مراقب باشیم تا دشمن نتواند دوباره زمینه‌ای ایجاد کند. در واقع باید از فتنه سال 88 برای مبارزه با فتنه‌های آینده بهره ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین اختتامیه دهمین  هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» امشب، چهارشنبه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ، نامزدهای هفته هنر انقلاب ، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ، محسن نفر، میلاد عرفانپور و سایر هنرمندان در حوزه هنری در حال برگزاری است.

تاکنون چهره‌هایی چون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب  عنوان هنرمند انقلاب اسلامی معرفی شدند.

اجرای مراسم برعهده رسالت بوذری است پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و قرائت کلام الله مجید تیزر مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب پخش شد.

محمدرضا باقری مدیرعامل مجموعه سوره مهر و دبیر اجرایی هفته هنر انقلاب در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره گفت: بیش از هزار نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه طی نظرسنجی که توسط مراکز حوزه هنری انجام شد، نامزد‌های چهره هنر انقلاب را انتخاب کردند و در نهایت ۹۶ نفر انتخاب شدند. پس از آن کار به هیات انتخاب واگذار شد و بعد از طی این پروسه که در برگیرنده جلسات متعددی بود در نهایت ۵ نفر به عنوان نامزد دریافت جایزه چهره هنر انقلاب معرفی شدند و امروز هم چهره هنر انقلاب خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال چهره بین المللی هنر انقلاب هم داریم که امروز در فواصل زمانی مختلف خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود، افزود: این در حالی است که در طول برنامه امشب مراسم قدردانی دیگری هم داریم که خدمت شما عزیزان معرفی خواهد شد.

سپس با پخش تصاویری از هنرمندان پیشگام هنر انقلاب یاد و خاطره هنرمندان درگذشته حوزه هنری انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در ادامه برنامه هم با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی نوبت به معرفی برترین رویداد هنر انقلاب رسید که در این بخش انیمیشن «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری به عنوان پروژه برگزیده معرفی شد.

همچنین محمدرضا سرشار در آیین اختتایه هفته هنر انقلاب به عنوان چهره ماندگار هنر انقلاب برگزید شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین آرسیتید استبان ارناندس گررو معروف به «آرس» کاریکاتوریست نامدار کوبایی در آیین اختتامیه به عنوان چهره بین المللی هنر مقاومت برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

این گزارش در دست تکمیل است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است