Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@02:32:08 GMT

مراسم ختم مرحوم ایرج دانایی فرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۶۷۳

مراسم ختم مرحوم ایرج دانایی فرد با حضور پیشکسوتان فوتبال برگزار شد.

طرفداری- مراسم ختم مرحوم ایرج دانایی‌فرد، پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال با حضور پیشکسوتانی چون حسین کلانی، علی جباری، مهدی تاج، علی پروین، امیر قلعه‌نویی، محمود خوردبین، محمد پنجعلی، ناصر محمدخانی، کریم باقری و ... در مسجد حجت ابن الحسن (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه و عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود نیز در این مراسم حضور داشتند. یکی از نکات قابل توجه این مراسم، برخورد فردوسی‌پور و قلعه‌نویی بود که برای لحظاتی با یکدیگر همکلام شدند.

به نقل ازتسنیم، مرحوم دانایی‌فرد روز چهارشنبه 21 آذرماه در سن 68 سالگی درگذشت. دانایی‌فرد زننده اولین گل تیم ملی ایران در تاریخ جام‌های جهانی بود و سابقه بازی در تیم‌های تاج، عقاب و پاس را داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر

دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر در این مراسم به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم میرحیدر و تلاشش در آبادی دانشگاه باهنر و سایر نقاط کشور اشاره کرد و افزود: آثار و رد دست‌های مرحوم میرحیدر در نقاط مختلف کشور و دانشگاه شهید باهنر سال‌ها ماندگار است.

حسین اکبری فرد افزود: او در کنار فعالیت حرفه‌ای در زمینه معماری، در کار‌های خیرخواهانه و حمایت از ناشنوایان نیز حضور داشت و منشاء خیر و برکت حتی خارج از دانشگاه بود.

او اعلام کرد: موزه میرحیدر در دانشگاه شهید باهنر برپا شده است.

شایان ذکر است مرحوم میرحیدر در ۱۵ شهریور ۱۴۰٠ درگذشت و همسر آن مرحوم  سال گذشته همه دارایی‌شان را وقف دانشگاه شهید باهنر کرد.

لازم به توضیح است، جایزه میرحیدر در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری به برگزیدگان رشته معماری اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود