Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به راه اندازی ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه اعتقادات ملت ایران، گفت: این موضوع نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، علی دارابی امروز (یکشنبه ۲۵ آذر) در آئین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری که در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، گفت: دشمنان جنایت های بسیاری در حق ملت ایران کرده اند ولی با این وجود هیچگاه از عظمت و اراده مردم در مقاومت و پایداری آن ‌ها کم نشده و به لطف الهی در این نبرد پیروز بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ادامه افزود: در جنگ اراده ها ملت ایران همواره پیروز بوده و بی شک برای تداوم این مسیر پیروزمندانه نیاز به وحدت و همراهی بیش از پیش است.

 

دارابی تصریح کرد: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در شرایطی قرار داریم که باید به مودت، همدلی، وحدت و خدمت صادقانه توجه بیشتری داشت.

 

معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ادامه اطلاع رسانی خدمات نظام و مسئولان را از مهمترین سیاست های صدا و سیما دانست و گفت: این به معنای این نیست که صدا و سیما دولتی شده بلکه ما وظیفه اطلاع رسانی خدمات و اقدامات انجام شده در نظام جمهوری اسلامی را بر عهده داریم.

 

دارابی ادامه داد: رسانه ملی زبان مردم است و باید مطالبات آن ها را بیان کند و در این صورت است که می توان با نقد مشفقانه و ناصحانه به رفع نقایص و کاستی های موجود کمک کرد.

 

وی تلاش برای تحقق توسعه پایدار استان ها را از دیگر سیاست های صدا و سیما دانست و افزود: رسانه ملی زبان مردم و حامی مسئولان است و دغدغه توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور را دارد.

 

معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به راه اندازی ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه اعتقادات ملت ایران، گفت: این موضوع نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد.  

 

دارابی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بی شک هنوز تا رسیدن به آرمان ها و قله های انقلاب فاصله داریم که باید تلاش بیشتری در این راستا به کار گرفته شود.

 

خاطرنشان می شود: در این آئین از خدمات مهرداد عظیمی مدیرکل سابق قدردانی و یوسف افشارنیا به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند ایران استان بوشهر تجلیل از پژوهشگران آران و بیدگل هرمزگان خراسان جنوبي شهرستان آران و بیدگل نماز جمعه صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری شبکه ماهواره ای تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی

در جریان حمله وقیحانه رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، خاک کشورمان مورد حمله قرار گرفت.در این میان، معدود افرادی در داخل کشور مدعی بودند باید از دادن هر گونه پاسخی به رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد تا منجر به تحریک بیشتر تل آویو و حامیانش نشد! این درخواست، با اصول و ثوابت غنی گفتمان انقلاب اسلامی و سیاست خارجی انقلابی همخوانی نداشت. در قاموس و منظومه انقلاب اسلامی، تسلیم در برابر دشمن و تن دادن به ذلت اساسا معنا و مفهومی ندارد. فرمایشات رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم تنبیه دشمن متجاوز صهیونیستی و وعده قطعی ایشان مبنی بر این موضوع، بار دیگر پویایی و قاطعیت نظام جمهوری اسلامی و تعلق خاطر آن به گفتمان مقاومت را نشان داد. در نهایت، وقوع عملیات وعده صادق، خط بطلانی پررنگ بر ادعای کسانی بود که تصور می کردند جمهوری اسلامی ایران جنایت اخیر صهیونیستها را پذیرفته یا حتی در ازای عدم واکنش به آن در صدد امتیازگیری های مدنظر منطقه ای خود می باشد! ایران اسلامی نشان داد که قاطعیت و درایت دو رکن اصلی راهبردپردازی آن در مواجهه با تحولات جهانی محسوب می شود و خروجی این دو، ایجاد عزت و غرور برای ملت ایران است. 

دلیل استقبال گسترده همه سلایق و گروهها (به جز عده اندکی که کاملا معلوم الحال هستند) از اقدام دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناظر بر تعلق خاطر مشترک دهها میلیون ایرانی به سرزمین و داشته های خود است. دشمن صهیونیستی با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، عملا به خاک ایران تجاوز کرد و در مقابل، با گردش صدها پهپاد و موشک کروز بر فراز آسمانهای خود ، فرار گسترده ساکنان اراضی اشغالی به پناهگاهها و در نهایت انهدام بخش عمده ای از پایگاه نظامی خود در صحرای نقب مواجه شد.

در چنین معادله ای، برنده و بازنده مشخص هستند! بازنده مطلق این میدان، صهیونیستها و غرب و کسانی هستند که هنوز دل در گروی سازش با دشمن بزرگ ایرانیان یعنی تل آویو هستند. رژیم اشغالگر قدس درجریان تحولات اخیر منطقه بار دیگر نشان داد که اساسا ایران و خاک آن را دشمن خود پنداشته و از نام کشورمان، با هر انگیزه ای که بر زبان آورده شود هراس دارد. در برابر چنین دشمن وقیح و بدذاتی نباید ذره ای عقب نشینی کرد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • فیلم/ غافگیری شبکه‌های فارسی زبان خارجی از حمله ترکیبی ایران
  • احضار سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان به وزارت امور خارجه
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات دفاعی ايران
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره اقدامات دفاعی ايران
  • آغاز موج جدید عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات مشروع سپاه علیه رژیم صهیونیستی