Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:30:37 GMT

رونمایی از پوستر جشنواره ملی جهادگران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۷۴۵

رونمایی از پوستر جشنواره ملی جهادگران

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی جهادگران به همت بسیج سازندگی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی خبرگزاری شبستان  مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی جهادگران به همت بسیج سازندگی برگزار می شود. در این جشنواره آثار گروههای جهادی کسانی که در مناطق مختلف خدمات اجتماعی، فنی عمرانی، بهداشتی، پزشکی و فرهنگی ارایه کردند جمع اوری می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جشنواره با هدف مشارکت مردمی در حوزه خدمت رسانی و حل مشکلات مردم برگزار می شود. در این جشنواره آثار جهادگران از ۳۲ استان کشور جمع آوری می شود و اخبار تکمیلی مبنی بر چگونگی حضور در این جشنواره و مهلت ارسال آثار اعلام می شود.

 

این مراسم با حضور سردار غلامی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین و زهرایی رییس بسیج سازندگی در خیابان مولوی خیابان پیر مرادی خیابان منتظری حسینیه رجبعلی خیاط برگزار می شود./

 

 


 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران مجلس تجلیل از پژوهشگران نماز جمعه هرمزگان بیرجند پاییز عشایر استان لرستان اسحاق جهانگیری جهادگران بسیج سازندگی همایش ملی جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود