Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سروان پاسدارمحمدعلی یاوری گفت: خوشحالیم که درددل دانشجویان بسیجی ازلسان امام جمعه محترم مطرح شد و امیدواریم که مسئولین و متولیان امر در دانشگاه‌ها فکری به حال این معضلات و آسیب‌ها بنمایند.

وی افزود: مسئله بدحجابی و ترویج آزادی‌های غربی توسط برخی مسئولین دانشگاهی و اساتید و تبلیغ تجملات دنیای غرب و تفکرات لیبرال و همچنین حمایت برخی از اساتیددر کلاس‌های علمی از سران فتنه که سرمنشأ مشکلات امنیتی و اجتماعی زیادی در سال ۸۸ شدند و قطعا ملت ایران کماکان پیگیر احقاق خون‌های مظلوم به ناحق ریخته شده‌ای هستند که حاصل فتنه انگیزی همین خائنین به کشور است خواهد بود، از مهمترین مسائل و آسیب‌هایی است که امروزه در دانشگاه‌ها شاهد آن هستیم و امام جمعه محترم نیز به آن‌ها اشاره فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یاوری اظهار داشت: بسیج دانشجویی که بار‌ها از تریبون‌های مختلف خطر مربوط به مسایل فوق و نفوذ تفکرات انحرافی را عنوان کرده است و آسیب‌های آن را تبیین نموده است با تمام توان جهت رفع این مشکلات در خدمت امام جمعه معزز و تمام مسئولینی است که قطعا دغدغه انقلابی ایشان برای جوانان این مرز و بوم از یاد‌ها نخواهد رفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان

همزمان با هفتمین روز از فروردین مصادف با ۱۵ رمضان المبارک و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، جشن گلریزان شهرستان ابرکوه با حضور فرماندار، شهردار، امام جمعه ابرکوه، امام جمعه بخش بهمن، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان، عضو هیئت امناء و مسئول گروه تحقیق ستاد دیه و رئیس بازداشتگاه این شهرستان برگزار شد.

در این آیین سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت: چه نیکو است که در چنین شبی که شب میلاد کسی است که بخشندگی از ویژگی‌های بارز آن حضرت است همه دور هم جمع شده اید تا با کمک‌های خود گره از کار نیازمندان باز کنید.

وی افزود: در سال گذشته تعداد ۱۸۵ مددجو از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که مبلغ بدهی آنها ۳۴۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان بوده و مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان در قالب قبولی اعسار، آورده مددجو و گذشت رضایت مندانه از این مبلغ کسر گردیده و با پرداخت مبلغ ۳۸ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۸۵ مددجو فراهم گردید که از این تعداد ۷ مددجو اهل شهرستان ابرکوه بودند.

در ادامه این آیین شیخ تقی فتاحی امام جمعه شهرستان ابرکوه و حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است اجرای سرود، نمایش و پخش کلیپ‌های ستاد دیه استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این جشن گلریزان بود و در آخر این آیین از عوامل اجرایی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • کمک میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند