Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:02:21 GMT

عکس/ طعنه بازیکن جوان پرسپولیس به مهاجم استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۷۶۶

عکس/ طعنه بازیکن جوان پرسپولیس به مهاجم استقلال

ساعت24-مصاحبه های حاشیه ای مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند کاری کرده تا درگیری در فضای مجازی بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس به اوج خود برسد.

  عصر روز پنجشنبه گذشته و پس از اتمام دیدار استقلال مقابل پدیده مشهد، سیدمهدی رحمتی دروازه بان آبی پوشان حرف‌های مهمی به زبان آورد و حتی علیه باشگاه پرسپولیس نیز موضع گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع با اعتراض پرسپولیسی‌ها بعد از دیدار روز جمعه مقابل پارس جنوبی جم ادامه یافت و علیرضا بیرانوند، پاسخ تندی به رحمتی داد.


در ادامه، بازیکنان استقلال به حمایت از رحمتی پرداختند و حتی جابر انصاری در مصاحبه ای، حرف‌های تندی علیه بیرانوند به زبان آورد. همین امر، وضعیت را بدتر کرد. حالا حمیدرضا طاهرخانی بازیکن جوان و ریزنقش پرسپولیس هم وارد این معرکه شده و در استوری اینستاگرام خود نوش: «من موندم با چه رویی راجع به گلر یک آسیا حرف می‌زنند» و در کنار عکسی از بیرانوند پشت سر کریستیانو رونالدو، این طور ادامه داد: «شما بذار تعداد نشستن روی نیمکت تیمت دو رقمی بشه بعد حرف بزن»


مشخصا منظور طاهرخانی کسی نیست جز جابر انصاری!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.» 
این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن