Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگار جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (شانا)، در ابلاغیه مسعود کرباسیان معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران بیان شده است:

شرکت ملی نفت ایران به عنوان یکی از بزرگ‎ترین دارندگان ذخایر هیدروکربوری در جهان، اهداف راهبردی خود را در فعالیت‎های بالادستی صنعت نفت بنا نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه پایدار، از اصول بنیادی شرکت تلقی شده و بر کلیه اهداف، حاکم خواهد بود؛ تمامی فعالیت‎ها نیز بر پایه ارزش‎های سازمانی که برگرفته از نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست است، مدیریت خواهند شد.

طرح‎ریزی و استقرار نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در تمام فرایندهای شرکت اعم از اکتشاف، استخراج، انتقال، بهره‎برداری، ذخیره‎سازی و صادرات از تعهدات اساسی ما محسوب شده و مدیران شرکت‎های فرعی و تابعه، مدیریت‎ها و واحدهای ستادی ملزم به بکارگیری و رعایت ترتیبات اتخاذ شده در این نظام خواهند بود.

سیاست‎های ذیل به عنوان اصول و چارچوب این نظام تلقی شده و تمام اهداف، برنامه‎ها و فعالیت‎های سازمان باید منطبق بر آن تعریف و اجرا شوند:

- حفظ سلامت نیروی انسانی به عنوان بالاترین سرمایه سازمانی و ملی

- حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از اتلاف منابع و تخریب آن ناشی از فعالیت‎های شرکت

- حذف، کاهش و کنترل ریسک‎ها در تمام فعالیت‎ها با هدف دستیابی به تولید ایمن و پایدار

- توجه به اصول پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در راستای حفاظت از تاسیسات و سرمایه‎های ملی

- ارتقاء فرهنگ HSE و بهبود عملکرد با تمرکز بر توسعه صلاحیت‎های حرفه ای

- مدیریت بر مبنای فرایندها در تمامی سطوح با رویکرد نگرش سیستمی

- انطباق با قوانین و مقررات ملی و بین‎المللی و توجه به مسئولیت‎های اجتماعی

- بهبود عملکرد پیمانکاران با نظارت مستمر بر شناسایی، انتخاب و بکارگیری آنها

اینجانب با اعتقاد راسخ به مفاد این بیانیه، از کلیه مدیران و کارکنان انتظار دارم ضمن پایبندی، با جدیت زمینه دستیابی به آن را فراهم آورند.

همچنین مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست با اختیارات کامل، مسئولیت طرح‎ریزی، توسعه و بهبود نظام مدیریت HSE شرکت ملی نفت را عهده‎دار بوده و موظف خواهد بود کلیه فرآیندها را تحت نظارت و کنترل داشته و نتایج و پیشرفت‎های صورت گرفته را به طورمستمر به اینجانب گزارش نماید.

انتهای پیام/

جزئیات جدید مدیریت HSE شرکت ملی نفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه «مهرگان» فراخوان داد

به گزارش قدس آنلاین، دبیرخانه جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره‌های بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم جایزه مهرگان ادب برای انتخاب بهترین رمان و مجموعه داستان کوتاه فارسی، از ناشران و نویسندگان دعوت کرده حداکثر تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ آثار خود را به دبیرخانه جایزه مهرگان ارسال کنند.


ناشران و نویسندگان می‌توانند با ارسال سه نسخه از هر عنوان رمان یا مجموعه داستان چاپ اول خود که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایران منتشر شده، در جایزه شرکت کنند.


همچنین ناشران و نویسندگانی که چاپ اول اثرشان در بازه زمانی اول ژانویه ۲۰۲۱ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ در خارج از ایران منتشر شده است، می‌توانند با ارسال فایل الکترونیکی (PDF) کتاب و یا با ارسال پستی سه نسخه چاپ‌شده اثر تا تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ در این دوره جایزه حضور داشته باشند.


دبیرخانه جایزه مهرگان به آگاهی گویشوران زبان مادری در گستره فرهنگ و جغرافیای ایران ‌رسانده که آیین‌نامه جایزه «مهرگان ادب زبان مادری» با هدف تشکیل هیأت‌های داوری با حضور منتقدان ادبی و نویسندگان بومی زبان‌های مادری در دست تغییر است از این رو فراخوان این بخش از جایزه مهرگان ادب کمی به تاخیر افتاده و متعاقبا منتشر خواهد شد.

 

همچنین دبیرخانه جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم از ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست‌محیطی که چاپ اول کتاب‌هایشان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده است دعوت کرده سه نسخه از کتاب‌های خود را تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. 

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (NGO)ها دعوت کرده تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین فعالیت‌های خود در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. همچنین عنوان شده است که توضیح نوشتاری فعالیت‌ها حداکثر در ۵۰۰ کلمه و گزارش تصویری نیز حداکثر در ۴ دقیقه پذیرفته می‌شود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه ۱۴۰۳ است. 
جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعۀ آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، داوران جایزه مهرگان علم و یا تشکل‌های فعال در عرصه محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. شخصیت برگزیده در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با اتفاق آرای داوران انتخاب می‌شود. 
دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت کرده چنانچه شخصیتی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام، شرح حال مختصر و فهرستی از مهم‌ترین آثار و یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ است. 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بازه زمانی یادشده به نشانی  تهران - صندوق پستی ۵۵۵-۱۹۶۱۵ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • سلاجقه: جمهوری اسلامی پسماند رژیم صهیونیستی را مدیریت کرد
  • جمهوری اسلامی «پسماند رژیم صهیونیستی» را مدیریت کرد