Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:06:52 GMT

2 سارق طلافروشی ها در بویین زهرا دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۷۸۵

2 سارق طلافروشی ها در بویین زهرا دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: 2 سارق طلا فروشی ها در استان های قزوین، البرز و تهران در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا، سرهنگ حسین علیان نژادی روز یکشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مینی بر وقوع سرقت از طلا فروشی بلافاصله مامورین کلانتری 11 پاسداران به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با حضور ماموران در محل مشخص شد فردی با مراجعه به یک طلا فروشی به بهانه خرید، یک عدد النگو را به سرقت برده و با معرفی خانمی به عنوان مظنون به سرقت توسط فروشنده، بلافاصله فرد مظنون دستگیر و در بازجوئی از وی النگوی سرقتی کشف و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: در بازجویی از متهم، وی به سرقت طلا در سطح شهر بوئین زهرا به بهانه خرید با همدستی همسرش اعتراف کرد.
علیان نژادی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی همسر سارق را در یک اقدام ضربتی که در حال تردد با خودرو پراید در شهر بوئین زهرا بود دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی و بازرسی از خودرو 33عدد طلاجات شامل النگو ، گوشواره ، دستبند و انگشتر کشف کردند.
وی با اشاره به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریالی اموال مسروقه برابر اعلام کارشناسان، تصریح کرد: متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به پنج فقره سرقت طلا در استان‌های قزوین، البرز و تهران اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشیکل پرونده راهی مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: شهروندانی که به این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده برای پیگیری شکایت به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا مراجعه کنند.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس سارق طلافروشي دستگير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظافتچی منزل سارق از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نشد و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، مأموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و موفق شدند قسمتی از طلاهای سرقتی را در داخل منزل کشف کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف و با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر کشف شد.

سرهنگ ضرونی ابراز داشت: بررسی و کشف جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پرونده به همراه متهمان به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ضرونی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه دوری کرده و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

کد خبر 6080980

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند