Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:42:51 GMT

2 باشگاه ورزشی در آبادان تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۸۱۲

2 باشگاه ورزشی در آبادان تعطیل شدند

آبادان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: 2 ورزشگاه ورزشی به دلیل تخلف و توجه نکردن به موازین قانونی تعطیل شدند.

علیرضا رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از کارشناسی های صورت گرفته صبح امروز 2 باشگاه ورزشی متخلف با همکاری و هماهنگی مقام انتظامی و حراست اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 10 واحد صنفی دیگر نیز که دارای تخلف های جزئی بودند نیز اخطاریه دریافت کردند تا در رفع مشکل اقدام کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در روزهای آینده نیز سایر باشگاه‌ های متخلف و فاقد مجوز شناسایی شده و به منظور پلمپ به مقام انتظامی معرفی خواهند شد‌‌.
رضایی تصریح کرد: نصب دوربین مدار بسته در فضای باشگاه ها، به همراه داشتن موبایل و انتشار تصاویر بانوان ورزشکار در شبکه های مجازی، تبلیغات غیرمجاز تحت عناوین مختلف در شبکه های مجازی، ایجاد مزاحمت برای همسایگان و کسبه ، نداشتن مجوز فعالیت و کارت بیمه ورزشی از جمله موارد تخلف این باشگاه ها در آبادان می باشد که به آنها تذکر داده شده است.
وی افزود: نداشتن مربی متخصص و دارای مدرک، ارتباط نداشتن با پزشک و مشاور ورزشی، نبود بیمه مسئولیت و آتش سوزی، فروش و توزیع دارو، مکمل و پودرهای غیرمجاز بدنسازی، استفاده از پوسترهای برهنه و نیمه برهنه، پخش موسیقی غیرمجاز، تجمع اراذل و اوباش، ارایه خدمات خارج از سرویس کاری به مشتریان و انتشار تصاویر خارج از شئونات اسلامی از جمله تخلف های باشگاه‌ های ورزشی است که در صورت مشاهده و یا گزارش با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
رضایی از شهروندان آبادانی خواست در صورت مشاهده تخلف از سوی متصدیان و مالکان باشگاه ‌ها و مجموعه های ورزشی مراتب را گزارش دهند تا در اسرع وقت و با هماهنگی واحد بازرسی به تخلفات آنها رسیدگی شود.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان پلمپ باشگاه ورزشي آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گران فروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید برای ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم.

وی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.

پزشکی فر گفت: گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه‌های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است