Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:47:55 GMT

237 پروانه بهره برداری صنعتی در البرز صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۸۶۳

237 پروانه بهره برداری صنعتی در البرز صادر شد

کرج- ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: 237 پروانه بهره برداری در شهرک های صنعتی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون صادر شده است.

به گزارش ایرنا، محمد امین بزازی پور فرشی روز یکشنبه در کمیته حمایت قضایی صنعتگران استان البرز در شهر اشتهارد افزود: با بهره برداری از این تعداد واحد صنعتی و تولیدی پنج هزار و 100 فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: استان البرز از بابت تعداد پروانه های صادر شده رتبه سوم و تعداد اشتغال ایجاد شده رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.
بزازی پور فرشی با بیان اینکه حفظ اشتغال ایجاد شده از مهم ترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی البرز است اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون 45 واحد تولیدی غیر فعال با ایجاد 434 شغل و در استان بار دیگر به عرصه تولید بازگشته اند.
وی با اشاره به اینکه 39 واحد تولیدی و صنعتی در تملک بانک نیز از ابتدای سال جاری تاکنون از تملک خارج شده اند گفت: هم اکنون سه پروژه یک هزار و 23 هکتاری، یک هزار و 156 هکتاری و 820 هکتاری در استان البرز در حال آماده سازی برای سرمایه گذاری جدید هستند.
**تصفیه خانه اشتهارد در آستانه بهره برداری
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در ادامه با اشاره به پروژه های این شرکت گفت: پروژه تصفیه خانه اشتهارد که معضل چندین ساله این شهرستان بوده است با 60 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است که در دهه فجر امسال بهره برداری می رسد.
بزازی پور فرشی ادامه داد: همچنین 240 هکتار از فاز اول شهرک صنعتی امید البرز آماده بهره برداری است که با راه اندازی آن در 2 سال آینده بیش از یک هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.
7414/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهرك صنعتي اشتهارد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از توافق با شهرک‌های صنعتی استان به منظور ایجاد شهرک فناوری با ۳۰ هکتار وسعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی قربانی امروز چهار شنبه در حاشیه کلنگ زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه‌ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه‌ی کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد‌های زیر مجموعه عملا وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

قربانی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی