Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «اقتصاد سیاسی بین‌المللی خلیج‌ فارس» با سخنرانی پروفسور «نادر انتصار» رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آلابامای جنوبی امریکا؛ دکتر «سید جواد صالحی» استاد دانشگاه شیراز و مدیر گروه خلیج فارس پژوهشکده مطالعات استراتژیک(مترجم اثر)؛ «کامران کرمی» روزنامه نگار و کارشناس مسائل خلیج فارس و «جواد حیران نیا» دبیر سرویس بین الملل خبرگزاری مهر و کارشناس مسائل خلیج فارس مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «اقتصاد سیاسی بین‌المللی خلیج‌ فارس» تألیف «کریستیان اولریکسن» است و با ترجمه فریبرز ارغوانی‌پیرسلامی، سیدجواد صالحی، مهدی کشاورز از سوی نشر مخاطب منتشر شده است.

این نشست به همت گروه مطالعات خلیج فارس پژوهشکده مطالعات استراتژیک در تاریخ چهارشنبه، 5 دیماه ۹۷ ساعت 17 تا 19 در محل: بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، پلاک ۶، پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار خواهد شد.

شرکت در این نشست برای عموم علاقمندان آزاد است.

کد خبر 4486787

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد سیاسی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی بوجود آمده در برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس و آبگرفتگی سطوح و معابر، پرواز‌های فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.
وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • برگزاری «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • اسراییل در حال از دست دادن وزن استراتژیک خود در جهان است
  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود