Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:29:43 GMT

بارسا همیشه به من انگیزه مضاعف می دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۲۷

بارسا همیشه به من انگیزه مضاعف می دهد

بورخا مایورال، بازیکن رئال که قرضی برای لوانته بازی می کند، احتمالا امشب مقابل بارسا به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا، صدرنشین لالیگا امشب دیدار حساسی برابر لوانته پی رو دارد. تیم دوم شهر والنسیا در رده هفتم قرار دارد و می تواند تهدیدی جدی برای آبی اناری ها باشد.

 

 

 

 

مایورال که تابستان با قراردادی یک ساله و قرضی از رئال به لوانته پیوست، امشب از انگیزه های بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به آاس گفت
:« بازی برابر بارسا همیشه ویژه و خاص است. به خصوص برای من و تمام بازیکنانی که در رئال رشد یافته اند. بارسا همیشه به من انگیزه مضاعف برای پیروز شدن می دهد.»

 

مایورال ادامه داد:« هدف ما امسال کسب سهمیه لیگ اروپاست و هر کاری برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد. برای پیروزی بر بارسا روی حمایت هواداران حساب ویژه ای باز کرده ایم و فکر می کنم این بازی می تواند بهترین پایان برای دیدارهای خانگی سال 2018 باشد.» 

رئال مادرید بارسلونا بورخا مایورال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا بورخا مایورال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند

علیرضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: بازی جام حذفی سخت است، چون تیم‌های مقابل با انگیزه می‌آیند، اما به نظرم شرایط پرسپولیس به صورتی است که می‌تواند راحت این بازی را پیروز شود. سرخپوشان برای کسب ۲ جام انگیزه دارند و بازیکنان و مربیان برای هر ۲ جام تلاش می‌کنند و فکر نمی‌کنم کار سختی داشته باشند.

نورمحمدی درباره اینکه تیم آلومینیوم اراک همیشه حریف سرسختی برای پرسپولیس به شمار می‌آید و در بازی لیگ برتر هم توانست سرخپوشان را شکست بدهد، گفت: تیم‌های حاضر در جام حذفی به خصوص تیم‌های پایین جدول انگیزه لازم را دارند به خصوص آنها مقابل پرسپولیس با این همه تماشاگر سعی می‌کنند بهترین بازی خود را ارائه بدهند و همین موضوع باعث می‌شود بعضی از اوقات غافلگیر شویم.

او افزود: تیم پرسپولیس شرایطش به صورتی است که تجربه دارد، چون چند مرتبه در جام حذفی دچار مشکل شده است و همین موضوع باعث شده که دیگر تیمی را دستکم نگیرد. در جام حذفی شگفتی‌هایی می‌بینیم که اصلا عجیب و غریب است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره برگ برنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: به نظرم حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده این بازی است، چون سرخپوشان در شرایطی قرار گرفتند که نمی‌خواهند از این شرایط خارج شوند. همچنین  تیم آلومینیوم هم سرمربی خوبی دارد و هم بازیکنانش مقابل تیم‌های بزرگ به خصوص پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. به نظرم بازی جذابی می‌شود و تنها مشکلش این است که در زمین حریف برگزار می‌شود و تماشاگران حریف می‌آیند و یک مقدار کار را سخت می‌کند. زیبایی جام حذفی این است که یک تیم برنده و تیم دیگر بازنده می‌شود و امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

نورمحمدی درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس گفت: کسانی که در پرسپولیس بازی کردند می‌دانند شرایط وحشتناک است. زمانی که یک گلر جوان در ۴ بازی به این صورت دروازه بانی می‌کند قطعا بازیکن آینده داری است. به نظرم اکنون هم انگیزه اش بیشتر شده است. بعضی از تیم‌ها دروازه بان جوان می‌گذارند و نتیجه اش را می‌گیرند. چند بازی که از این دروازه بان دیدم، گلری نیست که  مربی بترسد که او را درون دروازه بگذارد و او آینده دارد.

او درباره اظهارت  امیر حسین صادقی  بازیکن سابق استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند قهرمان می‌شویم، اما وزیر ورزش تغییر کرده است، گفت: وقتی تیمی  زورش در زمین مسابقه نمی‌رسد،  همه زورشان به زبانشان می‌رود و هر چه دلشان می‌خواهد می‌گویند که برای پرسپولیسی‌ها این صحبت‌ها عادی و خنده دار است.  تیم پرسپولیس سال‌ها است که قهرمان و نایب قهرمان بوده  و از این رتبه پایین‌تر نیامده است به خاطر همین از این حرف‌ها زیاد می‌زنند.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره واگذاری مالکیت سرخپوشان به کنسرسیوم ۶ بانک اظهار کرد: امیدوارم این ۶ بانک دیگر بتوانند از پس امورات پرسپولیس بربیایند که دچار مشکل نشوند. به هر حال پرسپولیس و استقلال جزو تیم‌های پرطرفدار هستند و امیدوارم مشکلاتشان حل شود، چون یک تیم بزرگ باید پشتش یک پشتوانه بزرگ باشد و ان شا الله در وسطش اتفاقی نیفتد، چون پرسپولیس اکنون باید به آسیا برود و مقام بیاورد و باید با تیم‌های آسیایی بجنگد و خیلی سخت است.   

نورمحمدی درباره اینکه وضعیت پرسپولیس با خصوصی سازی بهتر می‌شود، گفت: صددرصد، کل دنیا به این صورت شده است و فوتبال ما هم فرقی ندارد. گروهی که می‌آید به خوبی می‌داند که باید به تیم پرسپولیس برسد و شرایط این تیم را باید درست کند. حالا امیدوارم قول‌هایی که به اسپانسر‌ها می‌دهند انجام شود که هر ۲ طرف سود ببرند، چون در آن صورت اسپانسر‌ها رغبت بیشتری دارند که در فوتبال سرمایه گذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟