Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:42:05 GMT

کچلی رییس جمهور ترامپ لو رفت+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۳۲

کچلی رییس جمهور ترامپ لو رفت+عکس

رکنا: کچلی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا هنگام سوار شدن به هواپیما بر اثر وزش باد شدید لو رفت و سوژه رسانه ها شد.

دونالد ترامپ بار دیگر سوژه شد ، تصویر متفاوت از رئیس جمهور آمریکا به سرعت بادی که آبروی او را برد در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

برملا شدن راز موهای ترامپ هنگام سوار شدن به هواپیما!

بازهم موهای ترامپ سوژه شد ، موهایی که از همان روز اول حضور او در برنامه های قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بارها مورد تمسخر قرار گرفته بود و برای هدایت این نظرات به سمتی دیگر پزشک Doctor او و حتی ایوانکا در موردش صحبت کردند این بار با وزش باد شدید مورد توجهات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس جمهور آمریکا در یک روز بادی قصد سوار شدن به هواپیما را داشت ، بادی که با وزش بی موقع خود راز پشت موهای دونالد ترامپ را فاش کرد.

روزنامه نگار حاضر در محل "اشلی فاینبرگ"در توصیف این ویدئو در حساب توئیتری خود نوشت:صادقانه بگویم، شدت وزش باد، بخشی از موهای پشت سر رئیس جمهور را بلند کرد و پوست صورتی و بدون موی سر وی کاملا نمایان شد. به نظر می رسد دونالد ترامپ به شیوه خاصی موهای خود را شانه می زند تا طاسی پشت سرش مشخص نشود.

به گفته بسیاری پزشک دونالد ترامپ بارها در مورد عوارض مصرف داروی ضد طاسی به او هشدار داده است اما از قرار معلوم آقای رئیس جمهور اهمیتی به این هشدار ها نمی دهد و تنها چیزی که برایش مهم است حفظ ظاهر به عقیده ی خودش مناسب است. چهره های سیاسی آمریکا حتی درباره موهای نازک و پراکنده ترامپ گمانه زنی های متعددی کرده اند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس مهناز افشار: به دادسرا رفتم اما چیزی تعهد ندادم +عکس ماجرای گریه های مردی که 2 روز در هواکش رستوران گیر کرده بود + عکس مرد عصبانی برادر خود را در شهرک آزادی زنده زنده به آتش کشید همسر مهندس بازرگان اولین نخست وزیر بعد از انقلاب درگذشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشک Doctor سیاسی وزش باد عکس آمریکا سوژه دونالد ترامپ عکس دختر جوان زندگی ایرانی ایران مردم طلاق اعدام پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است