Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ابراهیم مبارک‌قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به هماهنگی بعمل آمده با سازمان ملی زمین و مسکن و به منظور حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در این راستا ۷۷۵ واحد مسکونی از پروژه های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و نیز ۱۵۶ واحد مسکن استیجاری شهرهای استان در غالب تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارک قدم افزود: هزینه این واحدها متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها و از طریق اعطای تسهیلات یارانه دار و کمک های مالی کمیته امداد تامین می شود.

این مقام مسئول در خصوص واگذاری زمین به کمیته امداد نیز تصریح کرد: در این خصوص نیز به تعداد نیاز اعلامی و پس از بررسی لازم بصورت مسکن گروهی به کمیته امداد واگذار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین با اشاره به سیاستهای وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه بازآفرینی پایدار شهری، خاطرنشان کرد: توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ساکنان بافتهای حاشیه ای در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در سخنانی با اشاره به اقدامات این نهاد در بافتهای حاشیه ای افزود: برای ساکنان این مناطق علاوه بر پرداخت تسهیلات مختلف بویژه برای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر، خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی نیز ارائه می شود.

سهندی همکاری با سمن ها و کانونهای کمیته امداد را راهکارهایی موثر برای بافتهای فرسوده دانست.

در ادامه این مراسم تفاهمنامه همکاری مشترک به امضای طرفین رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل 700 میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد افزایش می‌یابدوی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز 3 هزار 400 میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد