Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:38:52 GMT

237 پروانه بهره برداری صنعتی در البرز صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۴۵

237 پروانه بهره برداری صنعتی در البرز صادر شد

به گزارش ایرنا، محمد امین بزازی پور فرشی روز یکشنبه در کمیته حمایت قضایی صنعتگران استان البرز در شهر اشتهارد افزود: با بهره برداری از این تعداد واحد صنعتی و تولیدی پنج هزار و 100 فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: استان البرز از بابت تعداد پروانه های صادر شده رتبه سوم و تعداد اشتغال ایجاد شده رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بزازی پور فرشی با بیان اینکه حفظ اشتغال ایجاد شده از مهم ترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی البرز است اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون 45 واحد تولیدی غیر فعال با ایجاد 434 شغل و در استان بار دیگر به عرصه تولید بازگشته اند.
وی با اشاره به اینکه 39 واحد تولیدی و صنعتی در تملک بانک نیز از ابتدای سال جاری تاکنون از تملک خارج شده اند گفت: هم اکنون سه پروژه یک هزار و 23 هکتاری، یک هزار و 156 هکتاری و 820 هکتاری در استان البرز در حال آماده سازی برای سرمایه گذاری جدید هستند.
**تصفیه خانه اشتهارد در آستانه بهره برداری
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در ادامه با اشاره به پروژه های این شرکت گفت: پروژه تصفیه خانه اشتهارد که معضل چندین ساله این شهرستان بوده است با 60 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است که در دهه فجر امسال بهره برداری می رسد.
بزازی پور فرشی ادامه داد: همچنین 240 هکتار از فاز اول شهرک صنعتی امید البرز آماده بهره برداری است که با راه اندازی آن در 2 سال آینده بیش از یک هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.
7414/6993
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان البرز اشتغال دهه فجر سرمایه گذاری آستانه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در سالن جلسات شرکت عمران شهرجدید مهستان با هدف بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان، تخصیص انشعابات، تامین زیرساخت ها، ایجاد هماهنگی بین مدیران، حل مسائل وموضوعات مهستان در ابعاد مختلف و... برگزار شد، افزود: ضرورت دارد کارگروه ویژه صدور پروانه برای نهضت ملی مسکن راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه باید موانع رسیدگی و برطرف شده و روند صدور پروانه تسریع شود.

عبداللهی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند. 

وی افزود: طرح الحاق ۵۰۰ هکتار به شهرجدید مهستان توسط مشاور ارائه شد و این اراضی در راستای تحقق بخشی از اهداف نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: پیش پروانه اجرای نهضت ملی مسکن باید ظرف یک هفته صادر شود تا امور با سرعت پیش برود.

وی با بیان اینکه البرز براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ موظف به ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکن طی ۴ سال شده، افزود: در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن توجه و تاکیدات ویژه ای شده و یکی از مهمترین اولویت های کاری، مسکن است.

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد