Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:05:18 GMT

۲ بوستان جدید در ناحیه شهری مهرگان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۶۰

۲ بوستان جدید در ناحیه شهری مهرگان احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر،   مریم نخستین شهردار محمدیه به همراه شورای اسلامی شهر، روسای ادارات برق و شرکت گاز در جلسه پرسش و پاسخ با مردم ناحیه شهری مهرگان در مسجد موسی بن جعفر (ع) شرکت کرد.

نخستین در این جلسه اظهارداشت: ناحیه شهری مهرگان به برکت نظام‌ مقدس جمهوری‌ اسلامی و خدمتگذاران نظام‌ کمتر از یک دهه احداث شده و هر چند دارای نواقص و مشکلاتی است اما کارهای بزرگ زیربنایی در آن انجام شده که باید قدردان آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مدیریت شهری به مهرگان نگاه ویژه و عدالت مندانه دارد و تلاش خواهیم کرد توزیع خدمات و امکانات برای بهرمندی شهروندان مناطق مختلف در محمدیه و مهرگان به صورت یکسان و عادلانه باشد.

شهردار محمدیه با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های نیمه تمام افزود: بیشتر پروژه های نیمه تمام‌ شهری از دوره های قبل مانده بود و موجب شده سرمایه های عظیم مردم راکد بماند لذا ما خود را امانت دار مردم و حافظ بیت المال می دانیم در این زمینه ورود کردیم.

نخستین بیان کرد: با الویت بندی پروژه ها، نسبت به تکمیل آنها برنامه ریزی کرده ایم، هر چند طولانی شدن اجرای آنها و گرانی مصالح و لوازم ساختمانی مشکلات ما را در تکمیل طرح ها افزایش داده اما مصمم هستیم از سرمایه های مردم و بیت المال صیانت کنیم و نگذاریم پروژه ها نمیه تمام بماند و بسرعت عملیات اجرایی برخی از آنها آغاز شده است.

شهردار محمدیه در خصوص اصلاح هندسی معابر اصلی و فرعی ناحیه شهری مهرگان گفت: یکی از اقدامات خوب و به موقع شهرداری محمدیه در ناحیه شهری مهرگان توجه یه نواقص هندسی معابر بخصوص چهار راه ها بود که با جدیت در دستور کار قرار داده ایم و دراستای افزایش ایمنی مسیرهای عبور مرور خودروها و ساماندهی معابر ناحیه شهری نسبت به پایش و استانداردسازی چهار راه و بلوار ولیعصر(عج) و امام رضا(ع)، امام حسین(ع) و نیز انتهای بلوار امام رضا(ع) اقدام به اصلاح هندسی خیابانها، معابر و انهار کرده ایم.

نخستین در زمینه کمبود فضاهای فرهنگی، ورزشی، تفریحی و آموزشی اظهارداشت: این کمبودها در بخش فرهنگی مربوط به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی،    راه و شهرسازی و آموزش پرورش است که در خصوص تامین فضا سبز و تفریحی گام های خوبی برداشته شده است.

وی اضافه کرد:  شهرداری براساس رسالت خود در جهت افزایش سرانه فضای سبز و تقویت رفاه و آسایش شهروندان اقدام به طراحی و ایجاد دو پارک محله غذیر و ولایت در مجتمع های نیک پی و ماهان کرده است که این بوستانها در نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نخستین با اشاره به کمبود فضاهای تجاری در ناحیه شهری مهرگان بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی ساکنین مهرگان که مورد توجه شورای شهر وشهرداری قرار گرفته موضوع کمبود فضاهای تجاری است که در این راستا با ایجاد بازراچه هایی محلی و بازار روز و سه شنبه بازار تاحدودی بخشی از مشکلات را کم کرده ایم.

شهردار محمدیه یادآورشد: برای ساماندهی این بازار که وضعیت کنونی آن موجب نارضایتی ساکنین و افزایش ترافیک و آلودگی صوتی شده است اقدام کرده ایم و محلی برای انتقال این بازارچه آماده کرده ایم که ازلحاظ امنیتی و خدماتی و همچنین ساماندهی فروشندگان و نظارت بیشتر برآنان وضعیت بهتری دارد وباصدور مجوز و کارت شناسایی برای فعالان این عرصه امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را در خصوص تامین ی ارزاق و پوشاک شهروندان ارائه کنیم.

وی همچنین در مورد مشکلات جمع شدن آبهای سطحی و آبگرفتی بعضی از معابر در مهرگان بر اثر بارندگی هاگفت: هدایت آب های سطحی و جمع آوری نخاله های ساختمانی باقی مانده از کارگاه های مسکن مهر از دیگر اقداماتی است که در این مدت توسط شهرداری محمدیه بخوبی انجام شده است.

کد خبر 4486364

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک و فضای سبز شهردار محمدیه مریم نخستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سالن ورزشی در محله جروکان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی یکی از سیاست‌گذاری‌های اثرگذار مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری است، اظهار کرد: وجود اماکن ورزشی در زیست‌بوم شهری چهره‌ای متمایز به شهر و زندگی شهروندی می‌بخشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در این حیطه، مستلزم گسترش فضای سرانه ورزشی به ویژه در کلان‌شهرها است، بیان کرد: ورزش شهری و شهروندی با گسترش فضای سرانه‌ی ورزشی به رسمیت شناخته می‌شود و جایگاه خود را در سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند.

کد خبر 745374

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد