Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@05:42:06 GMT

مقصد راهپیمائی های بازگشت، قدس است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۸۵

­

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ یک عضو دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه مقصد نهایی راهپیمایی های بازگشت ، قدس اشغالی است از حل و فصل اختلافات این جنبش با جنبش فتح با میانجی گری مصر در آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه قدس حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در مصاحبه این پایگاه اینترنتی با وی گفت: تلاش ها برای آشتی درون فلسطینی با جنبش فتح با چالش های بزرگی مواجه است اما مدت زیادی طول نخواهد کشید زیرا مصر سعی دارد این اختلافات را حل و فصل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدران گفت: حماس از جنبش اجتماعی در کرانه باختری اشغالی حمایت می کند اما با تبدیل شدن آن به جنبش سیاسی مخالفت است و تأکید می کند که این جنبش باید مردمی و در حد اتحادیه ای با هدف استیفای حقوق باقی بماند.
بدران درباره قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای محکومیت حماس گفت: هدف آمریکا ، کل ملت فلسطین و شیوه های مختلف مقاومت است. حماس در واقع نمادی است که آمریکا هدف قرار می دهد. ما از تلاش های تشکیلات خودگردان در این زمینه تقدیر می کنیم. تشکیلات خودگردان در سالهای اخیر تلاش های مثبتی را در مسیر احیای موضوع فلسطین به خرج داده است...ما این تلاشها را ناشی از احساس همرزم بودن همه جریان های فلسطینی در سنگر واحد مقاومت با وجود اختلاف سلیقه ها به شمار می آوریم...
وی در بخش دیگری در پاسخ به پرسشی درخصوص اتهامات محمود عباس علیه حماس مبنی بر مشارکت در اجرای معامله قرن گفت: همه می دانند که اگر ما متحد آمریکا یا متحدانش بودیم اکنون این کشورها در غزه سفارتخانه داشتند و واشنگتن برای دریافت اطلاعاتی درباره صالح العاروری معاون رئیس جنبش حماس پنج میلیون دلار جایزه پرداخت نمی کرد...
بدران درباره راهپیمائی های بازگشت گفت: مقصد نهائی ما ان شاء الله قدس است. این راهپیمایی ها برای بازگشت به وطن اشغالی است...  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عضو دفتر سياسي حماس فلسطين امريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت آمریکا در تمام جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از محاصره و گرسنگی گرفته تا کشتار، ویرانی و نسل کشی شریک است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد: دشمن به انواع جنایات خود علیه نوار غزه ادامه می دهد و نسل کشی و ویرانگری و ربودن فلسطینی ها را همچنان مرتکب می شود.

وی افزود: دشمن صهیونیست از تکنیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین مرتکب می شود که از جمله آنها، پخش صدای فریاد ناله و درخواست کمک از طریق بلندگوهای نصب شده بر روی پهپادهای خود است تا مردم پس از شنیدن صدا برای کمک به سمت منبع صدا حرکت کنند و پس از جمع شدن مردم در محل، آنها را هدف قرار دهد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: نبش قبر و سرقت اعضای بدن بیماران و قتل پرسنل پزشکی از جمله دیگر جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ علیه غزه بوده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیمارستان ها در غزه را به گورهای جمعی تبدیل کرده است.

سید عبدالمالک بدرالدین الحوثی افزود: هر کاری که دشمن صهیونیستی انجام می دهد تحت حمایت همه جانبه از جکله مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌هاست. نقش آمریکا در تجاوز به فلسطین به گونه ای است که گویی جنگ غزه، نبرد این کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها کشور قطر به عنوان یک کشور میانجی را برای اتخاذ دیدگاه همسو با آمریکا و اسرائیل علیه جنبش حماس تحت فشار قرار می‌دهند. آمریکا به قوانین و حقوق بشر و یا هر عنایونی که مطرح می کند و درباره آن لاف می زند مانند دموکراسی و آزادی عقیده و بیان، احترام نمی‌گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه