Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - «عمران خان» نخست وزیر پاکستان حمله به پرسنل امنیتی در ایالت بلوچستان را محکوم کرده و بر عزم راسخ کشورش برای مقابله با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «عمران خان» در پیامی، گفت: اقدامات ناجوانمردانه دشمنان پاکستان نمی‌تواند در عزم و اراده نیروهای امنیتی کشور در جنگ علیه تروریسم خللی وارد کند و عوامل تروریستی این حادثه تعقیب شده و به زودی به اشد مجازات می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان نیز حمله تروریستی به نیروهای امنیتی در ایالت بلوچستان را به شدت محکوم کرده و با خانواده های جانباختگان ابراز همدردی کرد.
وی همچنین بر دستگیری عوامل این حمله تاکید کرد.
در حمله تروریستی در منطقه «کچی» ایالت بلوچستان پاکستان شش نیروی امنیتی این کشور جان باخته، چهار تروریست به هلاکت رسیده و 14 نفر دیگر زخمی شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز شامگاه گذشته - شنبه - در پیامی حادثه تروریستی حمله به یکی از پاسگاه های مرزی ایالت بلوچستان پاکستان را محکوم کرد.
بهرام قاسمی با ابراز همدردی با دولت و ملت پاکستان و خانواده های قربانیان و مجروحان این حادثه تلخ تروریستی، آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران را برای هرگونه اقدام مشترک علیه پدیده شوم تروریسم به هر شکل و نوع آن در منطقه را اعلام کرد.
آساق**6125**1663**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مبارزه با تروريسم اقدام تروريستي عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس

۴۲۰ کیلوگرم تریاک توسط نهادهای امنیتی از خودروی لکسوس در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، با اشراف اطلاعاتی یکی از ارگان‌های امنیتی سیستان و بلوچستان و در راستای پایش محورهای مواصلاتی استان، تردد مشکوک یک دستگاه خودرو لکسوس در محدوده شهرستان سراوان تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

در جریان تعقیب این خودرو، سرنشینان در محور خاش- زاهدان ضمن تیراندازی سمت ماموران اقدام به فرار کردند.

در ادامه طی تعقیب و گریز در نهایت سرنشینان خودرو مذکور را رها کرده که در پاکسازی خودرو مقدار 420 کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد