Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@21:33:03 GMT

تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌هابرای حج تمتع98

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۰۹۱

رئیس سازمان حج و زیارت آخرین برنامه ریزی ها در رابطه با حج تمتع ۹۸ را تصریح کرد. ناطقان: علی رضا رشیدیان پیش از عزیمت به عربستان در خصوص این سفر و آخرین برنامه ریزی ها برای حج تمتع 98 گفت: همه ساله وزارت حج عربستان از همه کشورهای اسلامی در رابطه با حج تمتع دعوت به عمل می آورد که بر همین اساس و طبق روال معمول از سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایرانی نیز دعوت به عمل آمد تا برای حج 1404 سفری را به عربستان داشته باشیم

وی با بیان اینکه اساسی ترین موضوع در مذاکرات بحث امنیت، عزت و کرامت حجاج ایرانی است، اظهار کرد: موضوعات ذکر شده همیشه جزو مطالبات سازمان حج و زیارت از طرف سعودی بوده است؛ امیدواریم امسال هم با تفاهم و همکاری که با وزارت حج عربستان سعودی در رابطه با حج 1404 داریم، بتوانیم با رفع مشکلات سنوات قبل، حجی توأم با عزت، کرامت و امنیت برای حجاج ایرانی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: هماهنگی های لازم  در حوزه تأمین مسکن، حمل و نقل و اسکان زائران جزو مسائل جدی است و به دلیل اینکه ما در طول سال در عربستان حضور نداریم، این هماهنگی ها باید در زمان فشرده تری به نسبت دیگر کشورها انجام شود که امیدواریم در این سفر بتوانیم مقدمات اعزام هیئت های مسکن، حمل و نقل و تغذیه  را به عربستان انجام دهیم. منبع: مهر برچسب ها: برنامه ریزی ها ، حج تمتع ، وزارت حج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برنامه ریزی ها حج تمتع وزارت حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است