Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب این استان آغاز به کار کرد.

حسین اسحاقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 40 اجرای نمایش خیابانی رضوی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جشنواره ملی تاتر خیابانی جنوب کرمان به مدت سه روز با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این آثار با مضامین فرهنگ رضوی و انقلاب اسلامی، فرهنگ رضوی و دفاع مقدس ، فرهنگ رضوی و ایثار و شهادت، جلوهای فرهنگ رضوی و آیین ها، کودکان و فرهنگ رضوی، تاثیر فرهنگ رضوی بر اقتصاد مقاومتی و فرهنگ رضوی و وحدت اجرا می شود.
اسحاقی ادامه داد: این اجراها تبلور شعار تئاتر برای همه و جزء مردمی ترین برنامه های جشن های انقلاب در استان خواهد بود که تلاش شده نمایش های انتخابی ضمن ارتباط موضوعی با فرهنگ رضوی از کیفیت فنی بالایی برخوردار باشند و با نگاهی به شادی در جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی با زبان هنر و بدون واسطه با عموم مردم ارتباط برقرار کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: برگزاری این اجراها در نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ و ارزش های دینی و انقلابی موثر است.
بخش رقابتی این جشنواره به مدت سه روز بعد از ظهرها در محل پارک ولیعصر جیرفت برگزار می شود.
این جشنواره 28 آذر ماه در شهرستان کهنوج با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.
3029/7429/7450

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره تئاتر فرهنگ و ارشاد جنوب كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از کارگران خراسان رضوی در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

در این دیدار قرار است ۶۴ نفر از کارگران واحد صنعتی و تولیدی خراسان رضوی به نمایندگی از جامعه کارگری خراسان رضوی  به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

این دیدار چهارشنبه ۵ اردیبهشت و در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در خراسان رضوی بیش از یک میلیون کارگر در ۹۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی