Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@02:59:10 GMT

عکس/ مراسم ترحیم پدر صفدر حسینی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۱۶۴

مراسم ترحیم پدر صفدر حسینی وزیر اقتصاد دولت اصلاحات و رئیس سابق صندوق توسعه ملی عصر امروز یکشنبه ۲۵ آذر در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه اصلاحات جهانگیری دختر صفدر حسینی صفدر حسینی وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامپور و سیدحسین در جشن کلین‌شیت(عکس)

به گزارش ورزش سه، حسین حسینی و بهزاد غلامپور پس از کلین شیت سیدحسین و عملکرد خوب او در این مسابقه خوشحالی جالبی انجام دادند و جشن دونفره ای را در گوشه ای از زمین برپا کردند.

بهزاد غلامپور که به شادی های خاص خود معروف است پس از پایان مسابقه در سریع‌ترین حالت ممکن خود را به حسینی رساند و دروازه‌بان استقلال را در آغوش گرفت و کلین شیت او را تبریک گفت.

تیم فوتبال استقلال در بیست و یک مسابقه ای که انجام داده است با 10 گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و حسین حسینی در بیست و یکمین حضور خود سیزدهمین کلین شیت را جشن گرفت، عملکرد خط دفاعی استقلال به ویژه دروازه‌بان این تیم به شکلی بوده که مربی گلرهای این تیم از عملکرد شاگرد خود رضایت کامل داشته باشد و این چنین به شادی با او بپردازد.

حسینی در این مسابقه با دبل سیوی که انجام داد 3 امتیاز مهم را در دسترس استقلال نگه داشت تا با همین 3 امتیاز با فاصله سه امتیاز نسبت به پرسپولیس صدرنشین لیگ باشد و به تعطیلات نوروز برود.

این اولین بار نیست که بهزاد غلامپور پس از کلین شیت به سمت حسینی می‌رود و خوشحالی خاص خود را با او انجام می‌دهد و این موضوع به یک عادت تکراری در استقلال در حال تبدیل شدن است، کلین شیت و جشن دونفره بهزاد غلامپور و حسین حسینی!

دیگر خبرها

  • ۱۶ شب مناجات‌خوانی مداحان مشهور ایران در کربلای معلی
  • غلامپور و سیدحسین در جشن کلین‌شیت(عکس)
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • گل اول‌ تراکتور به شمس‌آذر + فیلم
  • گل اول تیم‌ تراکتور به شمس‌آذر + فیلم
  • گل اول تیم‌های تراکتور به شمس‌آذر + فیلم
  • آسمان شدن پدر شهید حسینی در بشرویه
  • فوت ۷۴ نفر در تصادفات ۲روز اول طرح نوروزی
  • فوت ۷۴ نفر در تصادفات جاده ای ۲ روز گذشته
  • سکانس‌هایی از فیلم کن پامنار