Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن صنفی رانندگان اراک با انتقاد از خدمات پایین بیمه رانندگان در استان مرکزی گفت: ۹۰ تا ۹۵ درصد حمل و نقل در استان مرکزی به صورت جاده‌ای انجام می‌شود. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مجتبی رضایی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری اظهار داشت: مشکل امروز بخش حمل و نقل لوازم یدکی به‌ویژه تایر، باطری و لنت و غیره است و با توجه به این که درآمد و کارکرد این بخش با ریال محاسبه می‌شود، اما قیمت لوازم یدکی با دلار محاسبه می‌شود که باید مسئولان روی این موضوع توجه ویژه داشته باشند که چرا با وجود کاهش قیمت دلار همچنان قیمت این لوازم بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت خیلی مطلوبی را در حوزه لوازم مصرفی بخش حمل و نقل به‌ویژه در زمینه لاستیک نداریم، امیدواریم مسئولان درراستای برطرف شدن این معضل بیشتر تلاش کنند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان اراک تصریح کرد: زیرا میزان لاستیکی توزیع می‌شود با تعداد ناوگان هم‌خوانی ندارد و پاسخگوی نیاز این بخش نیست.

رضایی بیان کرد: 9 ماه است که وزارت صنعت و معدن اقدام کرده یا قصد رفع مشکل را ندارند و یا این که توان رفع این مشکل را ندارند، این درحالی است که شاهد واردات اقلام غیرضروری از جمله خوراک حیوانات خانگی هستیم.

بالای 90 درصد از مشکلات و خواسته‌های رانندگان در استان مرکزی برطرف شده استتورم سبب عدم توازن منطقی بین هزینه‌های حمل و نقل و درآمدها شده استگلستان| 100 هزار حلقه لاستیک از گمرکات کشور ترخیص می‌شود

وی ادامه داد: دو هزار نفر متقاضی لاستیک در پایانه ثبت نام کرده‌اند که 500 نفر موفق به دریافت دو حلقه لاستیک شده‌اند، درحالی که هر کامیون بین 6 تا 12 حلقه لاستیک نیاز دارد و عمر لاستیک‌ها بین 12 تا 18 ماه بوده و این درحالی است که با گذشت 9 ماه هنوز خیلی از رانندگان موفق به دریافت دو حلقه لاستیک هم نشده‌اند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان اراک عنوان کرد: 90 تا 95 درصد حمل و نقل به صورت جاده‌ای انجام می‌شود، بنابراین این بخش نیازمند توجه ویژه است.

رضایی اضافه کرد: در بحران خردادماه بخشی از خواسته‌های رانندگان برطرف شده و بخشی کشوری است، یکی از درخواست‌ها بیمه تکمیلی رانندگان بود که انجام شد.

وی با انتقاد از عدم ارائه برخی خدمات توسط کارگذار بیمه گفت: با وجود اجرایی شدن بیمه تکمیلی اما خدمات خوبی به این بخش ارائه نمی‌شود و مواردی چون عمل چشم و دیسک کمر و غیره خدمات لازم را دریافت نمی‌کنند.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد

روح الله نظامی مدیر امور عشایر استان مرکزی گفت:  ۳۰۰ کیلومتر از راه‌ها و جاده‌های عشایری در این استان به منظور برطرف کردن آسیب‌های ناشی از سیلاب، با هفت میلیارد ریال اعتبار بهسازی و بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: سیلاب از مهمترین دلایل صدمه به جاده‌های عشایری و ایلراه‌هاست و بر همین اساس اداره عشایر به منظور تسهیل در تردد و کوچ عشایر عملیات تیغ زنی و بازگشایی را انجام می‌دهد.

نظامی با اشاره به آغاز مطالعات و مستندسازی در حوزه جاده‌های عشایری استان مرکزی اضافه کرد: امسال برای این منظور یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده و طرح هم اکنون در دست مشاور برای انجام مطالعات است.

وی خاطر نشان کرد: پس از انجام مطالعات برخی از جاده‌های عشایر استان با تامین اعتبارات از محل منابع دولتی آسفالت و برخی الی راه‌های مال رو نیز به صورت شوسه احداث می‌شود.

استان مرکزی دارای ۷۷۰ خانواده عشایر با چهار هزار نفر جمعیت است که ۹۰ درصد آنان در شهرستان‌های ساوه و زرندیه مستقر هستند؛ این قشر با ۳۰۰ هزار واحد دامی سبک و سنگین ۲۵ درصد گوشت قرمز استان را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند