Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:11:20 GMT

نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۲۴۵

نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ریاض المالکی وزیر خارجه و امور آوارگان فلسطین اعلام کرد که درخواستی برای نشست فوری اتحادیه عرب داده شده است.

وی افزود که این نشست قرار است که روز سه شنبه ۱۸ دسامبر با هدف بررسی تشدید تحرکات اسرائیل ضد ملت فلسطین برگزار شود.

مالکی محورهای مورد بررسی را تشدید خطرناک تحرکات اسرائیل، موضع رئیس جمهور برزیل درباره به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اشغالگران و موضع اخیر استرالیا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4486862

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه عرب ریاض مالکی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم

عضو هیات رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین المجالس و نماینده زنان آسیا -پاسفیک با اشاره به خشونت موجود در جهان گفت: باید صلح واقعی از طریق پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم محقق شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، الهام آزاد، عضو هیات رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین المجالس و نماینده زنان آسیا -پاسیفیک و نماینده مجلس در هیات شرکت کننده کشورمان در اتحادیه جهانی بین المجالس اظهار داشت: جهان پر از آشوب فعلی برای تحقق صلح و امنیت جهانی، اخلاق و معنویت انسانی بیش از هر زمان دیگر به تلاش و مساعدت مضاعف رهبران دینی نیازمند است.

آزاد افزود: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که با هدایت مراکزی خاص در جهان پدیده‌هایی چون قرآن سوزی و اهانت به ساحت مقدس کتب مسلمانان جهان صورت می‌گیرد. چرا قرآن مجید که نویدبخش صلح و ثبات برای جهان فعلی بوده به آتش کشیده می‌شوند و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی نظاره‌گر به تماشای چنین اهانتی می‌ایستند؟

نماینده کشورمان ضمن بیان این نکته که در شرایط فعلی جهان گرفتار خشونت است تاکید کرد که باید صلح واقعی از طریق پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم محقق گردد.

آزاد افزود: نسل کشی، جنایت علیه بشریت و آپارتاید مدرن رژیم صهیونیستی علیه ملت مسلمان فلسطین و از بین بردن اماکن مقدس مسیحیان و مسلمانان در فلسطین ضرورت مقابله تمامی ادیان جهان با این بربریت مدرن را خاطر نشان می‌سازد. 

شایان ذکر است وی در پایان از پیروان همه ادیان و به ویژه نمایندگان محترم هیات‌های شرکت کننده درخواست کرد این جنایت‌ها را محکوم کرده و خواستار محاکمه عاملین و حامیان بدور از دین و انسانیت آن‌ها شوند.

رضاخواه: اقدامات رژیم صهیونیستی نمونه بارز نسل کشی استاسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • با توجه به موضع آمریکا، امیدی به مذاکرات نیست
  • روز ۱۷۲ طوفان الاقصی|حماس:درباره آتش‌بس بر موضع خود پایبندیم