Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام بانک تجارت، محمد احمدی آذر، رییس اداره روابط عمومی این بانک در گفت‌وگویی درباره خبری که اخیرا در برخی رسانه‌ها با موضوع دشواری‌های مسدودی تجارت کارت منتشر شد، گفت: بانک تجارت راه‌حل‌های مختلفی را به مشتریان به منظور مسدودی کارت‌های به سرقت رفته یا مفقودی پیشنهاد می‌کند که یکی از این مسیرها، تماس با مرکزارتباط مشتریان ۱۵۵۴ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارندگان کارت‌های بانکی که با مشکلاتی مانند سرقت یا مفقودی مواجه می‌شوند می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز پس از تماس با ۱۵۵۴ با انتخاب کلید شماره یک و ورود اطلاعات درخواستی نسبت به انتخاب کلید شماره چهار اقدام و با وارد کردن اطلاعات حساب و مشخصات فردی کارت خود را مسدود کند و در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل انجام این فرآیند، با انتخاب کلید شماره دو با کارشناسان این مرکز ارتباط گرفته و راهنمایی‌های لازم برای مسدودسازی حساب را دریافت کنند.

وی افزود: در تماس با مرکز۱۵۵۴  فرآیند مسدودسازی پس از احراز هویت به درخواست شخص دارنده کارت انجام می‌شود و هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره مبلغ موجودی کارت از مشتریان دریافت نمی‌شود. بنابراین در صورت بروز چنین شرایطی به غیر از دارنده کارت اشخاص دیگر نمی‌توانند پروسه مسدودی کارت را با مرکز ۱۵۵۴ پیگیری کنند که البته نویسنده در خبر، موضوع پیگیری مسدودی کارت توسط فرزند را طرح کرده که این امر برابر مقررات منع قانونی دارد.  

احمدی آذر با اشاره به اینکه در مرکز ۱۵۵۴ با هدف ارائه خدمات مطلوب و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان خدمات بانکی، تمامی مکالمات مرکز ارتباط مشتریان ضبط و نگهداری می‌شود افزود: براساس بررسی انجام شده، مکالمه‌ای با مضمون خبریادشده در این مرکز ثبت نشده است.

سخنگوی بانک تجارت ضمن تاکید بر لزوم حفظ اطلاعات رمز و استفاده از رمزهای غیرقابل پیش‌بینی توسط مشتریان یادآور شد: ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای مسدود کردن تجارت کارت، همراه بانک جدید تجارت است که مشتریان در کمتر از یک دقیقه می‌توانند از این طریق کارت خود را مسدود کنند.

این بانک علاوه‌بر  راهکارهای فوق امکان مسدودی حساب از طریق شعب بانک تجارت در سراسر کشور، خدمات اینترنتی کارت در سایت این بانک  و همچنین سرویس اینترنت بانک تجارت  فراهم کرده است.

انتهای پیام

true برچسب ها : بانک بانک تجارت مسدودسازی کارت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد

معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه در گزارشی رتبه‌بندی عملکرد استان‌ها در طرح «عید تا عید» شامل سه حوزه نمایشگاه‌های بهاره، فروش فوق‌العاده و فروش اعتباری را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم کشور در اجرای طرح «عید تا عید» پس از استان‌های تهران و اردبیل شده است.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: در اسفندماه و ماه مبارک رمضان، استان کرمانشاه ۲۱ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا را برپا کرد.۱۳ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌ها و هشت مرکز در شهر کرمانشاه باهدف دسترسی آسان مردم به کالا‌های اساسی باقیمت مناسب فعالیت کردند. در این مدت، در کل کشور هم ۳۶۰ نمایشگاه بهاره با ۳۰ هزار غرفه خدمت‌رسانی کردند.

به گفته استاندار کرمانشاه، ابتدا قرار بود فروشگاه‌های عرضه اقلام تنظیم بازار تنها در اسفندماه و ایام نوروز فعال باشند ولی با هماهنگی‌های انجام‌شده، فعالیت آنها تا پایان ماه مبارک ادامه داشت تا مردم در طول ماه مبارک هم از امکان خرید ارزان مایحتاج خود بهره‌مند شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟