Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@11:51:41 GMT

فضای سیاسی در قزوین شفافیت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۲۹۸

فضای سیاسی در قزوین شفافیت ندارد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جریان بازدید از مرکز رویان جهاد دانشگاهی در تهران و دیدار با حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور افزود: به دلیل سیاست زدگی، همه احزاب و گروه های سیاسی تمامیت مدیریت استان را طلب می‌کنند.
وی با اشاره به لزوم رفع چنین فضای سیاست زدگی در جهت توسعه همه جانبه قزوین و رفع موانع رشد استان از جمله در حوزه های علمی و پژوهشی، تصریح کرد: در حال حاضر برخی از ساختمان‌های دستگاه‌های اجرایی بلااستفاده باقی‌ مانده است و با هر سازمانی که صحبت شده عنوان می‌کنند می‌خواهند پژوهشکده را راه‌اندازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قزوین با اشاره به پروژه مجتمع فناوری جهاددانشگاهی قزوین،اظهار داشت: اگر جهاددانشگاهی احداث این پروژه عظیم را آغاز کند ما قول می‌دهیم آن را به اتمام برسانیم.
زاهدی ابراز امیدواری کرد: چون نمی‌توان تمامی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی کشور را در قزوین متمرکز کرد حاضریم در مواردی که استعداد و پتانسیل لازم در استان وجود دارد همکاری لازم را با جهاددانشگاهی داشته باشیم.
وی با اشاره به ظرفیت مناسب جهاد دانشگاهی برای افزایش فعالیت‌ها در استان قزوین، اظهار کرد: این نهاد با یک نگاه علمی و غیردرآمدی صرف، فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.
استاندار قزوین ادامه داد: جهاددانشگاهی می‌تواند در استان قزوین در چند زمینه‌ی تخصصی وارد شود و اجرای عملیاتی بین بخش علمی، کشاورزی و صنعتی را برقرار کند.
در جریان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری و جهاد دانشگاهی منعقد شد.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان قزوین دستگاه های اجرایی روابط عمومی فناوری گروه های سیاسی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط

علی رمضانپور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۵۷۴ واحد پرورش طیور با ظرفیت ۲۵ میلیون قطعه به ثبت رسیده است که می‌تواند رصد دقیقی از وضعیت صنعت طیور استان را به ما نشان دهد.

وی اضافه کرد: واحد‌های ثبت شده شامل ۴۱۲ واحد نیمچه گوشتی، ۲۲ واحد مادر گوشتی، سه واحد اجداد گوشتی، ۲۴ واحد پولت تخم گذار، ۷۵ واحد تخمگذار، سه واحد مادر تخمگذار، ۲ واحد اجداد تخمگذار، ۲۵ واحد بوقلمون گوشتی، یک واحـد بوقلمون مادر، شش واحد شترمرغ و یک واحد بلدرچین است.

رمضانپور ادامه داد: این سامانه از سال ۹۷ به منظور ایجاد ساماندهی صنعت طیور در سطح استان‌های کشور و شناسایی و مدیریت این واحد‌ها راه‌اندازی شده که استان قزوین از همان ابتدا در این سامانه فعالیت مستمری داشته است.

این مسئول بیان کرد: مدیریت تولید، امکان جلوگیری از فعالیت واحد‌های غیرمجاز، قابلیت ردیابی و پیگیری و فعالیت حلقه‌های تولید، رصد میزان تولید و توزیع جوجه یک روزه، ردیابی محصول از مزارع مرغ اجداد تا مزرعه مرغ مادر، گوشتی و در نهایت کشتارگاه از مزایای این سامانه است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: واحد‌های مرغداری در استان که قصد جوجه ریزی دارند اطلاعات خود را در سامانه سماصط ثبت تا سازمان جهاد کشاورزی بتواند به آنها خدمات ارائه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط