Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید توانست در هفته 16 لالیگا با اختلاف یک گل حریف خود را شکست دهد.

طرفداری- هواداران رئال مادرید از شیوه بازی تیم شان شاکی هستند و با سوت های اعتراضی در پایان بازی و ترک ورزشگاه از اتمام مسابقه نارضایتی خود را نشان دادند.

به گزارش مارکا، در مراسم 71 سال تاسیس ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تنها 55 هزار و 223 هوادار حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی دیروز سفید های مادرید با تیم هم شهری خود یعنی رایو وایکانو با وجود آن که در زمان مناسبی (18:30 شنبه به وقت اسپانیا) برگزار شد، 55 هزار و 229 نفر به ورزشگاه آمدند و صندلی های خالی زیادی به چشم خورد. به عبارت دیگر تنها 68 درصد ظرفیت کل ورزشگاه (81044 نفر) پر شد. هم چنین بسیار از تماشاگران دیروز زودتر از سوت پایان بازی، ورزشگاه را ترک کردند و دابل سیو تیبو کورتوا را ندیدند. با این حال این کمترین آمار حضور تماشاگران در این فصل به شمار نمی رود و و در بازی 19 آگوست (مقابل ختافه در هفته اول لالیگا)، با وجود آن که روز تعطیل بود، تنها 48 هزار و 446 نفر به ورزشگاه آمدند.

تنها در بازی مقابل اتلتیکو مادرید، هواداران تقریبا ورزشگاه را پر کردند (78 هزار و 642) و در سه مسابقه اخیر کمتر از 60 هزار نفر شرکت کردند. ( مقابل ملیا: 55243، مقابل زسکا مسکو: 51636) نحوه بازی تیم، هواداران را تحت تاثیر قرار نداده و باعث استقبال کم آن ها شده است. در بازی دیروز وقتی که آسنسیو چند موقعیت گل از دست داد، هواداران با سوت های اعتراضی واکنش نشان دادند. این سوت ها در مورد سبایوس هنگامی که توپ را از دست داد نیز شنیده شد. نکته نگران کننده دیگر این است که در میان بازی های که در ورزشگاه برنابئو برگزار شده، تنها در 7 مسابقه تعداد تماشاگران از عدد 60 هزار عبور کرده و تنها در یک مورد بیش از 70 هزار نفر بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

سایت آ اس، عملکرد ضعیف رئال مادرید در این فصل، تغییر سرمربی، افزایش ده درصدی قیمت بلیط، تعداد کم بازیکنان ستاره و نبودن کریستیانو رونالدو را از دلایل استقبال کم هواداران بیان می کند. به طوری در اولین بازی خانگی رئال مادرید در این فصل، کمترین تعداد تماشاگر از تاریخ می 2009 رقم خورد. در زمان مشابه پارسال در مجموع 12 بازی خانگی، 819 هزار و 569 (به طور میانگین 68 هزار و 297 نفر) به ورزشگاه آمده بودند، در حالی که در این فصل این عدد به 753 هزار و 462 نفر (به طور میانگین 62 هزار و 788 نفر) رسیده است. این عدد، کمترین تعداد تماشاگر در 17 سال اخیر محسوب می شود و نسبت به سال قبل کاهش 8 درصدی را نشان می دهد. نکته جالب دیگر آن که در مقطع مشابه پارسال، تنها در یک بازی، تعداد تماشاگران از 60 هزار نفر کمتر شد، در حالی که امسال این عدد به 5 بازی افزایش یافته است.

سفید های مادرید اکنون خود را آماده بازی های جام باشگاه های جهان می کنند و امید وارند که با قهرمانی در آن، توجه هواداران خود را جلب کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عجیب ترین نتیجه تاریخ فوتبال جهان (فیلم) گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم) درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)
  • بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم
  • آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند
  • هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند!
  • تصمیم ژاوی برابر رئال: یک ستاره روی نیمکت!