Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی اردبیل تسهیلات ویژه دریافت خواهند کرد، گفت: در سفر رئیس بانک صنعت معدن به استان اردبیل برخی از موانع و مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شد.     بهمن حسین زاده در گفتگو با ایسنا در خصوص دستاوردهای سفر رئیس بانک صنعت معدن به استان اردبیل اظهار کرد: به دلیل اینکه استان اردبیل استان صنعتی به شمار نمی آید سفر چنین مدیرانی تاکنون در اردبیل کمتر اتفاق افتاده ولی با رایزنی‌های انجام شده از سوی استانداری این سفر محقق شد بطوریکه که برکات زیادی عاید واحدهای تولیدی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون سرمایه گذاری استاندار اردبیل اضافه کرد: جلسه ستاد تسهیل و موانع رفع تولید در حضور مدیران عامل بانک‌ها و مدیران واحدهای تولیدی استان انجام شده بطوریکه در این جلسه تسهیلاتی برای چندین شرکت و کارخانه  مصوب و همچنین طرح توسعه‌ای چند واحد تولیدی نیز مقرر گردید.   وی اضافه کرد: حسین مهری در این سفر در جریان مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی آرتاپان، آرتاویل، آذرساروج، رویای هفت آسمان و سبلان خودرو مایوان قرار گرفت و برای این واحدهای تولیدی 950 میلیارد ریال سرمایه در گردش، 735 میلیارد ریال سرمایه ثابت و 20 میلیون یورو سرمایه ثابت ارزی مصوب شد. 
حسین زاده تصریح کرد: برخی از واحدهای تولیدی مانند سبلان خودرو که بدهی ارزی داشتند نسبت به حل مشکلات و تقسیط معقوقات آنها اقدام شد. 
حسین زاده خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن آمادگی لازم برای رفع مشکلات سرمایه گذاران، تامین سرمایه و حمایت از آنها را در استان دارد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان اردبیل سرمایه سرمایه گذاران سرمایه گذاری صنعت و معدن منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام از انجام بیش از ۶۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

یادگار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اعلام این خبر، اظهار داشت: بازرسان استاندارد ایلام در سال گذشته 6529 فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام دادند.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: همچنین در این بازه زمانی تعداد 5818 فقره بازرسی و 711 فقره نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان و همچنین 97 فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

دبیر شورای استاندارد استان ایلام هدف از نمونه‌برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی