Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدحسین صالحی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در نشست کارگروه ساماندهی مبادی مرزی در تایبادگفت: ساماندهی معبر رسمی مرز دوغارون کمک شایانی به رونق اقتصادی منطقه می‌کند و نقش بسزایی در رونق بازار کسب و کار خراسان رضوی و تامین معیشت خانواده‌های مرزنشین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: موضوع اقتصاد مقاومتی همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌باشد و امسال نیز به عنوان سال حمایت از تولید داخلی نامگذاری شده لذا معیشت مردم در مناطق مرزی بیش از پیش مورد توجه دولت قرار دارد.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و مستقر در مرز دوغارون باید نسبت به پدیده قاچاق حساس باشند تا تمامی ظرفیت‌های موجود به همین منظور در این کانون اقتصادی فراهم آید.
در ادامه فرماندار تایباد گفت: روزانه افزون بر ۴۰۰ دستگاه کامیون ترانزیت در مرز دوغارون رفت و آمد می‌کنند لذا با ساماندهی آن می‌توان رونق اقتصادی را بیش از پیش در این منطقه شتاب داد.

حسین شرافتی راد افزود: تقویت و توسعه گمرک مرزی دوغارون به عنوان یک فرصت طلایی در حوزه‌های اقتصاد و اشتغالزایی یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: با توجه به نقش مرزنشیان در ایجاد امنیت پایدار، مسئولان می‌بایست به خانواده‌های مرزنشین در حوزه‌های مختلف نگاهی ویژه داشته باشند.
فرماندار تایباد افزود: زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در مناطق اقتصادی مستقر در مرز دوغارون فراهم شده لذا امیدوارم با حمایت‌های مسئوولان استانی و کشوری آینده درخشانی برای مرزنشینان این خطه رقم خورد.

انتهای پیام //ز. ج
گمرک دوغارون با قدمت ۱۰۰ سال یکی از مهمترین گمرکات صادراتی ایران محسوب می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبادی مرزی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است

مهرداد بذرپاش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید معاون اول رئیس جمهور و استاندار از محور کندوان اظهار داشت: یکی از محورهایی که دارای گره هستیم محور مرزن آباد به تهران است.

وی با عنوان که تعریض حدود چهار و نیم کیلومتر از این محور قبلاً انجام شد، افزود: آسفالت یک کیلومتر از مسیر باقی مانده است و طی یکی دو ماه آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی باعنوان که ۷ کیلومتر از مسیر باقی می‌ماند، ادامه داد: دو کیلومتر از این مسیر تونل بوده و ۵ کیلومتر از محور نیازمند تعریض است و طبق دستور معاون اول ریاست جمهوری قرار شد منابع در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سایر منابع نیز از طریق مولدسازی در اختیار استان قرار می‌گیرد، ادامه داد: تعریض و چهار خطه شدن محور در دستور کار قرار می‌گیرد و با تکمیل آن یکی از گره‌های مهم ترافیکی ورودی به استان مازندران رفع می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اظهار اینکه که همزمان قطعه سوم آزادراه تهران شمال در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه یکی از طرح‌های اساسی بوده که در حال اقدام است و با وارد مدار شدن آن گشایش خوبی در محور صورت می‌گیرد.

بذرپاش گفت: مازندران در ایام نوروزی بیشترین میزان تردد خودرویی رو به خود اختصاص داده است و باید تدابیر ویژه‌ای برای این استان دیده شود و هرچی که می‌گذرد باید تصمیمات بزرگ‌تری برای رفع گره‌های ترافیکی در آن گرفته شود.

کد خبر 6063189

دیگر خبرها

  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • بازگشایی گمرک مرزی افغانستان و ایران در استان نیمروز
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر از گذرگاه مرزی دوغارون خراسان رضوی
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون خراسان رضوی
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • مراقبت سندرومیک بیش از ۸۲ هزار نفر در پایگاه‌های مرزی خراسان رضوی
  • طرح «باک پُر» در مرز زمینی دوغارون به اجرا در آمد
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است