Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دهقان عضو فراکسیون نمایندگان ولایی  اظهار داشت: افراد و چهره هایی که متاسفانه خود را حل کننده همه مسائل در کشور می دانند با طرح موضوعی چون سازش ثابت کردند که از مسائل بین المللی هیچی نمی دانند.
وی افزود: چطور ممکن است با شرایطی که امروز در روابط ایران و آمریکا حاکم است عده ای در این مملکت طرح مذاکره و سازش با این کشور را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: خروج آمریکا از توافق نامه برجام که یک معاهده بین المللی بود بدون در نظر گرفتن سایر کشورها برای آقایان کفایت نمی کند که بازهم اصرار دارند ما با آمریکا سازش کنیم.
دهقان خاطرنشان کرد: توصیه من به این افراد این است که با تجدید نظر در افکارشان در جهت شست و شوی مغزشان نیز وارد عمل شوند چرا که تئوری های آنها خیلی وقت است که کارآی ندارد و فاقد اعتبار است.
وی تاکید کرد: ما بر اصول و ارزشهایمان در مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند هستیم و اجازه نمی دهیم برخی که معلوم نیست چه هدفی را دنبال می کنند راه و‌ روشی را که در کشورمان نهادینه شده است از بین ببرند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران و آمریکا نظام جمهوری اسلامی ایران و آمریکا نظام جمهوری اسلامی ایران آمریکا سازش کفایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف

 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کار‌هایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • اصرار عجیب نتانیاهو برای جنگ: هیچ توافقی را نخواهم پذیرفت
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • اصرار چهره رسانه‌ای سعودی: ایران باید تجزیه شود!
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی