Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@22:07:22 GMT

بازیکنان برای رفتن جلالی کم کاری نکردند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۵۸۷

به گزارش وانانیوز، 

محمدرضا طهماسبی در مورد وضعیت کادرفنی جدید پیکان و اینکه ویسی، فرکی و نکونام آیا جزو گزینه‌های سرمربیگری این تیم هستند اظهار داشت: مسئولان باشگاه در حال بررسی و مذاکره با گزینه‌های مختلفی هستند که احتمالا نام این افراد هم در بین آنها هست. با توجه به تعطیلات بلند مدت نیم فصل مدیران باشگاه با دقت بیشتری در حال بررسی گزینه‌ها بوده تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی هم که سرمربی جدید مشخص شد او زمان دور جدید تمرینات و برنامه‌های تیم را اعلام می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان اخراجی توسط مجید جلالی از طرف باشگاه مشکلی ندارند و در دور جدید تمرینات تیم شرکت می‌کنند تاکید کرد: بازیکنانی که توسط جلالی از حضورشان در تمرین ممانعت به عمل آمده بود در دور جدید تمرینات تیم درنیم فصل حضور پیدا می‌کنند.

مدیر تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا کم کاری برخی از بازیکنان تاثیر زیادی در هفت باخت پیاپی پیکان و برکناری جلالی داشته تصریح کرد: این موضوع درست نیست چه کادرفنی و چه بازیکنان همه تلاش خود را برای موفقیت تیم کردند. ما در بازی با فولاد، پرسپولیس و تراکتورسازی مستحق برد بودیم اما با بدشانسی مواجه شدیم و فقط در بازی با پارس جنوبی بد عمل کردیم. نمی‌توانم بگویم مقصر هفت باخت پیاپی تیم و رفتن جلالی چه بوده اما کسی کم‌کاری نکرد.

طهماسبی افزود: مسئولان باشگاه هم تا همین هفته گذشته از سرمربی تیم حمایت کردند و در نهایت در نشستی که بین جلالی و مدیرعامل باشگاه برگزار شد تصمیم به قطع همکاری گرفتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل مواقت جلالی برای جدایی از پیکان این بوده که مسئولان باشگاه خواسته بودند یک مربی جدید را به کادرفنی تیم اضافه کند، اعلام کرد: از این موضوع اطلاع ندارم و باید از مسئولان باشگاه در این مورد سوال کنید.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: مدیر پیکان میزان تیم پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یک کار غیر ممکن بعد از 40 سال ممکن شد، با واگذاری در بحث مالی هم مشکلات مرتفع می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

درویش درباره اینکه پیش از این با بانک شهر سابقه همکاری داشت و به همین خاطر شانس ابقای او در این باشگاه زیاداست بیان کرد: همان طور که گفتم چند دقیقه است که واگذاری صورت گرفته، اما به طور یقین همه دوستان تلاش می‌کنند که کیفیت تیم را ارتقا دهند. حالا چه ما باشیم چه نباشیم مهم پرسپولیس است که بالا باشد. این تیم هواداران زیادی دارد و قهرمانی‌های زیادی را هم به دست آورده است.

او درباره اینکه علی دایی مذاکره با او را برای نیمکت پرسپولیس رد کرده است افزود: گزینه اول ما اوسمار است، اما این را بگویم که پرسپولیس خانه اول علی دایی است. در بحث مشورتی هم با ایشان صحبت می‌کنیم. آخرین صحبتی که بنده با او چند ماه پیش داشتم قصد حضور در فوتبال را ندارد. متاسفانه مسائلی را دامن می‌زنند که فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. ۴ تیم بالای جدول را نگاه کنید، کدام خبرنگار از مدیر یا مربی‌شان یا جذب بازیکن جدید پرسیده است؟ در سه هفته اخیر مدام در مورد پرسپولیس می‌پرسند، اما در مورد تیم‌های دیگر چنین چیزی نیست. به دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او تا پایان فصل ابقا شده است هم گفت: ایشان به ما لطف دارد. ما چه باشیم و چه نباشیم پرسپولیسی هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)