Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، جانشین رییس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان در این مراسم با اشاره به اینکه این نمایشگاه نتیجه تلاش چند ماهه کمیته های مختلف ستاد زرگداشت هفته پژوهش است گفت: ارج نهادن به این رخ داد علمی برازنده استان البرز است.

کامکار با بیان اینکه در البرز حدود سه هزار و 500 واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند، گفت: تمام این واحدهای تولیدی را ایثارگر می دانیم و در استانداری نیاز تمام تولیدکنندگان را پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به اینکه البرز قطب علم و فناوری کشور ست افزود: امروز برای رهایی از اتکا به نفت باید تولید و اشتغال را توسعه دهیم.

کامکار اضافه کرد: تولید کنندگان برای تولید کالای با کیفیت و بومی سازی آنها باید با پژوهشگران ارتباط برقرار کنند و فاصله بین این دو قشر تاثیرگذارجامعه باید کاهش یابد.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه کیفی بودن این نمایشگاه مد نظر است تصریح کرد: از هر ۵ کالای صادراتی ارائه شده در این نمایشگاه ۳ کالا متعلق به استان البرز است.

جانشین رییس ستاد هفته پژوهش از پیش بینی ۱۷۰ غرفه برای نمایشگاه امسال خبر داد و اضافه کرد:در این نمایشگاه آخرین یافته های پژوهشی  موسسات تحقیقاتی، دانشگاه ها، آموزش و پرورش و بخش خصوصی از امروز تا بیست و نهم آذر ماه از ساعت 8 تا 16 در معرض دید علاقمندان است

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه خوارزمی تجلیل و از تمبر یکصدمین سال تاسیس این دانشگاه نیز رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پژوهش دانشگاه خوارزمی نمایشگاه فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با درگذشت احمد اقتداری در بیست و هفتم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ و مراسم تدفین ایشان در گراش، ضمن گرامی‌داشت یاد او، جایزه‌ای نیز برای ترویج جنوب‌پژوهی به صورت دوسالانه در نظر گرفته شده است.
دبیر جایزه علمی احمد اقتداری گفت: امسال نخستین دوره این جایزه دوسالانه در سالن دفاعیه دانشکده علوم پزشکی برگزار شد.
صادق رحمانی افزود: پس از فراخوان آثار متعددی به دبیرخانه رسید و سه داور با تحصیلات تخصصی به ارزیابی آثار پرداختند.
او ادامه داد: پنج نامزد معرفی شد که از این میان اثر یونس صادقی با عنوان جریانات فکری گرمسیرات حایز جایزه ۱۰ میلیونی در این دوره شد.
دبیر جایزه علمی احمد اقتداری گفت: همچنین در این دوره از یک پژوهشگر که در حوزه خلیج فارس فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی داشته است، با عنوان «فرهنگ‌یار خلیج فارس» تجلیل شد.
برای این دوره، احمد حبیبی، نویسنده و پژوهشگر منطقه بستک هرمزگان، برگزیده شده است.
در بخش جنبی مراسم مستند پژوهشی پدر خلیج فارس‌شناسی که در واحد تولید مستند صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تهیه و تولید شده است به نمایش گذاشته شد.
تهیه‌کننده این مستند سعید ماندگاری، کارگردانی و تدوین آن با فرشید ایران‌پرست و مشاور آن مهدی ده‌دار است.
همچنین نمایشگاهی از کتاب‌های مرتبط با موضوع جایزه بر پا شد.

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس