Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@21:52:08 GMT

حادثه هولناک برای کارگر نصاب آسانسور+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۶۶۶

حادثه هولناک برای کارگر نصاب آسانسور+ عکس

حوادث رکنا: یک کارگر نصاب آسانسور که به هنگام کار درچاهک آسانسور ساختمان 14 طبقه نوساز، پای وی در بین وزنه تعادل آسانسور در حال نصب، گیر کرده بود با تلاش آتش نشانان آزاد شد.

به گزارش حوادث Accidents رکنا، عصر روز گذشته به دنبال تماس همکاران فرد حادثه Incident دیده با سامانه 125 و اعلام وقوع این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 98 این سازمان را در ساعت 17:23 دقیقه به بلوار فردوس شرق، خیابان 18 رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرزاد نقره فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در یک مجتمع 14 طبقه در دست ساخت، یک تکنسین آسانسور در طبقه دوم این مجتمع مشغول کار نصب آسانسورجدید بود که به علت بی احتیاطی فرد، ناگهان پای وی مابین وزنه تعادل آسانسور و قسمت آهن کشی آن گیر کرد به گونه ای که تلاش وی و همکارانش برای رها سازی پایش نتیجه ای نداد.

مهرزاد نقره افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از بررسی و ایمن سازی محل با استفاده از ابزارهای لازم اقدام به مهار وزنه تعادل کردند.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود، قسمتی از آهن کشی را برش داده وسپس پای فرد حادثه دیده را آزاد کردند.

این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این حادثه را از طرف کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی اعلام کرد و اظهار داشت: شخص آسیب دیده بلافاصله پس از رهاسازی پایش، برای انجام درمان های لازم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات مرد عصبانی برادر خود را در شهرک آزادی زنده زنده به آتش کشید زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد درگذشت بازیکن فوتبال تیم صنعت نفت آبادان + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents حادثه Incident اخبار حوادث عکس کارگر نصاب آتش نشانان آسانسور عکس دختر جوان ایران ایرانی زندگی مردم طلاق اعدام فرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک کارگر در ارتفاعات مهاباد

یک کارگر حین کار جمع‌آوری گیاهان دارویی در ارتفاعات کوه‌های مهاباد بر اثر ایست قلبی جان باخت.

به گزارش ایلنا، از قرار معلوم نیرو‌های امداد و نجات کوهستان با اطلاع از این حادثه به محل اعزام شدند و کارگر جان‌باخته را از ارتفاع به پایین کوه انتقال داده و تحویل مراجع انتظامی و قضایی دادند.

دیگر خبرها

  • ببینید | هولناک مثل سیل
  • تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر | ببینید
  • جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/حمله حزب الله به تیپ گولانی در مرز لبنان/ شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • فیلم| تصاویری از سیل هولناک در عمان با ۱۲ کشته
  • مرگ یک کارگر در ارتفاعات مهاباد
  • فیلم| لحظه هولناک متلاشی شدن پراید توسط اتوبوس
  • (ویدیو) لحظه هولناک متلاشی شدن پراید توسط اتوبوس