Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-03@02:53:58 GMT

درخواست ساخت‌وساز در تهران زیاد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۶۷۸

درخواست ساخت‌وساز در تهران زیاد شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طبق اعلام مرکز آمار، در فصل بهار سال ١٣٩٧ تعداد ۱۹ هزار و ۶۵۹ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌ تهران، پیش‌بینی شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٣٠,١ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٣١.٦ درصد افزایش داشته است.

متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌های احداث ساختمان ٦.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٤ واحد بوده است.

بر این اساس تعداد ٣٠٥٥ پروانه‌ احداث ساختمان توسط شهرداری‌ تهران در فصل بهار ١٣٩٧ صادرشده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٤٢,١ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٣٤.٤ درصد افزایش داشته است.

مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان‌ صادرشده از سوی شهرداری‌ تهران در فصل بهار ١٣٩٧ بالغ ‌بر ٣٥٣٧ هزار مترمربع بوده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٢٩,٢ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود٣٢.٣ درصد افزایش داشته است. متوسط مساحت زیربنای این دسته از پروانه‌ها در دوره‌ی مورد بررسی نیز حدود ١١٥٨ مترمربع بوده است.

در نیمه‌ اول سال ١٣٩٦ نیز تعداد ۳۳ هزار و ۷۰۳ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌ تهران، پیش‌بینی شد که نسبت به نیمه‌ اول سال ۱۳۹۵ حدود ٢,٨ درصد افزایش داشت. ‌ متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌ها ٦.٩ واحد بوده است.

همچنین در نیمه‌ اول سال ١٣٩٦، تعداد ٤٩٠٤ پروانه‌ احداث ساختمان توسط شهرداری‌ تهران صادرشد که نسبت به نیمه‌ اول سال ۱۳۹۵ حدود ١٧,٩ درصد افزایش را تجربه کرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مسكن مركز آمار شهرداري تهران ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد

محمد میری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان گفت: سطح زیر کشت گل محمدی در خراسان رضوی از هزار و ۳۲۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ به حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

او با بیان اینکه برداشت گل از اواسط اردیبهشت ماه جاری در مناطق گرمسیر به ترتیب تا سایر مناطق آغاز می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن گل محمدی‌تر در استان برداشت شود.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در استان تعداد ۲۵ واحد صنایع بزرگ گلاب‌گیری و فراوری گل محمدی و حدود ۳۰۴ واحد سنتی فعالیت می‌کنند.

میری با بیان اینکه میزان اشتغالزایی در طول دوره برداشت گل محمدی حدود ۴۲۰ هزار نفر روز است، بیان کرد: امسال تولید گل محمدی در خراسان رضوی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد گل محمدی تولیدی استان فراوری شده و به تولید گلاب می‌رسد، تصریح کرد: خراسان رضوی از نظر سطح زیر کشت گل محمدی رتبه پنجم در میان سایر استان‌های کشور را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد