Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:32:25 GMT

چهارمین سالانه هنرهای شهری پایتخت فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۷۲۶

چهارمین سالانه هنرهای شهری پایتخت فراخوان داد

تهران- ایرنا- فراخوان چهارمین سالانه هنرهای شهری پایتخت که قرار است نوروز سال آینده با عنوان «بهارستان 98» برگزار شود فراخوان داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان زیبا سازی شهر تهران، مهلت تحویل آثار با مراجعه حضوری به این سازمان در بخش «دیوارهای کوچک» تا تاریخ نهم دی، بخش هنرهای محیطی، آذین بندی خلاق و نوگرا تا 12 دیماه و بخش تخم مرغ های نوروزی تا 23 دیماه امسال اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد:هنرمندان تجسمی در بخش های مختلف این سالانه به رقابت با هم می پردازند و علیرضا اصفهانی ‌زاده، محمود پورنصری ‌نژاد، سعید روانبخش، سیدمحمود شعیبی، کامبیز صبری، کیانوش غریب ‌پور، محمدرضا فیروزه ‌ای و محسن گودرزی از اعضای شورای انتخاب آثار و داوری بهارستان 98 هستند.
برزین صادقی گفت: طرح های مختلف برای زیباسازی و ایجاد تنوع در جداره‌ های شهری، پایه پل‌ ها، عرشه پل ‌های سواره و پیاده، تنه خشک درختان و هواکش مترو مورد توجه هیات داوری بهارستان 98 خواهد بود.
ضرغامی با اشاره به اینکه همه‌ هنرمندان با گرایش‌ های مختلف هنرهای تجسمی، نقاشان، مجسمه ‌سازان، طراحان گرافیک، هنرمندان تصویرگر، هنرمندان فعال در هنرهای محیطی و سایر موارد می ‌توانند در بهارستان 98 شرکت کنند، ادامه داد: هیات داوران سه اثر در بخش نقاشی دیواری و سه اثر را در بخش هنرهای محیطی و آذین بندی با جایگاه برابر به ‌عنوان آثار برگزیده بهارستان 98 معرفی خواهند کرد و بخش تخم‌ مرغ‌ های نوروزی به صورت غیررقابتی برگزار می‌ شود.
ضرغامی خاطرنشان کرد: به هنرمند برگزیده یا نمایند‌ه‌ تیم هنری تندیس سالانه، دیپلم افتخار و مبلغ 50 میلیون ریال اهدا می ‌شود و به تمامی هنرمندان راه‌ یافته به بخش ‌های مختلف رویداد نیز گواهی شرکت اعطا خواهد شد.
هنرمندان برای اطلاع از شرایط و زمان ارائه آثار می توانند به سایت سازمان زیباسازی شهر تهران مراجعه یا با شماره 22969742 تماس حاصل کنند.
تهرام/9343//1348/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زيباسازي شهر تهران پايتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت