Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:59:03 GMT

تبریز|یک دوازه‎بان جدید در راه ماشین‏‌سازی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۷۷۱

تبریز|یک دوازه‎بان جدید در راه ماشین‏‌سازی

تیم ماشین‌سازی برای تقویت خط دروازه خود به دنبال جذب یک دروازه‎بان جدید در نیم فصل رقابت‏‌های لیگ برتر است. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تمرینات تیم ماشین‌سازی تبریز پس از اتمام نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مدت یک هفته تعطیل شد تا از فردا (دوشنبه) بار دیگر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود تعطیلات بازیکنان ماشین‌سازی همچنان ادامه دارد و آنها قرار نیست از فردا تمرینات‎شان را آغاز کنند. گفته می‌شود باشگاه ماشین‌سازی تصمیم گرفته به خاطر مشکلات سخت‌افزاری موجود، همچنان مرخصی بازیکنان خود را تمدید کند تا آنها 4 روز دیرتر در تبریز حاضر شوند و از شنبه هفته آینده تمرینات خود را آغاز کنند.

اردوی 10 روزه ماشین‎‏سازی در کیش

بازیکنان تیم ماشین‌سازی از شنبه هفته آینده تمرینات خود را در تبریز آغاز می‌کنند و بعد از برگزاری چند جلسه تمرینی، راهی جزیره کیش می‌شوند. آنها یک اردوی 10 روزه را در جزیره کیش برگزار می‌کنند و سپس به تهران می‌روند.

برنامه شاگردان مهاجری در تهران

طبق برنامه رضا مهاجری، بازیکنان ماشین‌سازی بعد از اردوی کیش استراحت ندارند و مستقیماً به تهران خواهند رفت تا اردوی خود را در پایتخت ادامه بدهند.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در تهران هم چند دیدار دوستانه برگزار می‌کند که هنوز این تیم‌ها مشخص نشده است. در ادامه، شاگردان مهاجری به تبریز برمی‌گردند و تمرینات خود را همانند گذشته در این شهر ادامه می‌دهند.

تبریز|فعالیت ماشین‌سازی برای نقل‌وانتقالات زمستانی آغاز شدتبریز| برنامه ویژه مهاجری برای نقل‌وانتقالات زمستانیخبرنگاران تبریزی «میکسدزون» دیدار تراکتورسازی - فولاد را تحریم کردند

بازیکنان ماشین‌سازی شارژ مالی می‎شوند

همچنین خبر دیگر از تیم ماشین‌سازی اینکه اعضای این تیم قرار است به‌زودی شارژ مالی شوند.

بازیکنان و سایر اعضای تیم ماشین‌سازی در ماه‌های گذشته 30 تا 35 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و در روزهای آینده بار دیگر توسط باشگاه شارژ مالی خواهند شد.

باشگاه ماشین‌سازی در تلاش است تا در آستانه شب یلدا و پیش از آغاز تمرینات، 10 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان خود را به آنها پرداخت کند.

یک دوازه‎بان در راه ماشین‏‌سازی

تیم ماشین‎سازی که در نیم فصل نخست با مشکلاتی در درون دروازه دست و پنجه نرم می‎کرد، در نیم فصل یک دروازه‏‌بان جدید جذب می‎کند.

در فهرست 25 نفره رضا مهاجری، نام یکی دو دروازه‎بان هم دیده می‎شود که باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این دروازه‌بان‏‌ها در نهایت راهی تبریز خواهد شد.

شنیده می‌شود محمد ناصری، دروازه‏‌بان دوم تیم پدیده مشهد هم یکی از دروازه‏‌بانان مدنظر رضا مهاجری برای نیم فصل است که در پست دروازه‌بان به عنوان گزینه اولویت اول در فهرست 25 نفره ماشین‎‏سازی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از ساعت‌ ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد. مس که به دنبال تداوم روزهای خوبش در خانه بود کار را تهاجمی آغاز کرد اما با تساوی بدون گل راهی رختکن شد.

با وجود تداوم برتری مس در نیمه دوم این نفت بود که در دقیقه ۷۵ به گل رسید؛ شیخ ویسی برای حفظ رکورد کلین شیت های متوالی اش پنالتی حریف را مهار کرد اما روی ریباند دروازه اش باز شد.

حسین فلاح در دقیقه ۸۰ این‌گل‌را جبران کرد اما گل تساوی مس با تصمیم عجیب داور وتو شد. حملات ادامه دار شاگردان کلانتری سرانجام در دقیقه ۸۵ نتیجه داد و اکبر آفاق یک پنالتی برای مس به دست آورد.

محمدرضا زینال خیری این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه ۱-۱ شود. نیمه دوم پر اتفاق دو تیم ۱۰ دقیقه وقت اضافه‌داشت اما توپی در این دقایق از خط دروازه ها عبور نکرد تا کار با تساوی به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند