Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سریال «احضار» به‌ عنوان اولین سریال ژانر وحشت شبکه نمایش خانگی از ۵ دی ماه توزیع می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان ؛ اولین سریال ترسناک شبکه نمایش خانگی با عنوان «احضار» به کارگردانی رامین عباسی‌زاده از پنجم دی ماه در سراسر کشور پخش خود را آغاز خواهد کرد.

«احضار» به عنوان اولین سریال ژانر وحشت تولید خود را از زمستان سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و هم اکنون موسیقی آن توسط آریا عظیمی‌نژاد در حال ساخت است و تدوین آن را امیر شیبان خاقانی برعهده دارد و هفته اول دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی‌زاده سال‌ها به عنوان تهیه‌کننده در تلویزیون حضور داشته که حاصل آن ساخت سریال‌هایی همچون «او یک فرشته بود»، «پلیس جوان»، «کت جادویی»، «سقوط یک فرشته»، «پریدخت»، «میلیاردر»، «شمس‌العماره» و... بود. وی در نخستین تجربه کارگردانی خود به سراغ داستانی از ژانر وحشت رفته است.

در خلاصه داستان «احضار» آمده است: «اغلب ترس‌ها با شناخت ما از بین می‌روند، اما ترس‌هایی که تا مرگت ناشناخته می‌مانند، رهایمان نمی‌کنند.»

«احضار» با توجه به موضوع و ژانر فیلم چهره‌های جدیدی را معرفی می‌کند و بازیگران این سریال عبارتند از: الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، حسین سیفی، ریحانه رخی، یاسمن همتی، نرگس امینی، نوش آفرین رحیمی، شیما مرزی، بهار خانی، محمد توکلی و با هنرمندی سلیمه رنگزن

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احضار ژانر وحشت عباسی زاده داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟

 در آستانه پخش قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» تیزر تازه این سریال منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی سریال، این سریال به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا در فصل چهارم در لوکیشن‌های مختلفی، چون روستا، وزارت میراث فرهنگی، خانه آقای مروت پور، زندان، بانک، دفتر سینمایی، جزیره خارگ، کشتی نفتکش به تصویر کشیده شد.

امشب با پخش قسمت پایانی مخاطبان خواهند دید که آیا سرانجام دست فریبرز به گنجش می‌رسد یا جستجو‌های او برای رسیدن به زیرخاکی‌اش ادامه خواهد داشت.

بازیگران «زیرخاکی» که هر شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود، عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، مریم کمرئی، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، مجتبی واشیان، کبری گودرزی، با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد.

«زیرخاکی» هر روز ساعت ۲:۱۵ بامداد، ۷ صبح و ۱۵:۱۵ از شبکه یک بازپخش می‌شود و شبکه تماشا نیز این سریال را هر روز در دو نوبت ۱۸ و ۲۴ پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # سریال تلویزیونی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • هجوم مورچه زرد؛ وحشت این شهر را فراگرفت
  • تلفیقی موفق از ژانر جنگی و درامی عاشقانه در «آمرلی»
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!