Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@14:10:31 GMT

آخرین‌خبرازساخت"خداحافظ‌دخترشیرازی"؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۸۶۴

فیلمبرداری «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی به پایان رسید. ناطقان: فرشته طائرپور تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت «خداحافظ دختر شیرازی» گفت: فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده و مراحل فنی آن ادامه دارد. اگر بستر مناسب فراهم شود، اولین نمایش آن در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ «خداحافظ دختر شیرازی» یک عاشقانه مفرّح است که بر اساس یکی از آثارِ کمدی‌نویسِ مشهورِ آمریکایی - نیل سایمون - توسط افشین هاشمی با فرهنگِ شوخِ ایرانی نوشته شده است.

در «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور شبنم مقدمی، افشین هاشمی، حسین یاری، مونا فرجاد، هومن برق نورد، رسول صدرعاملی و ... بازی می‌کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: فیلمبرداری ، خداحافظ دخترشیرازی ، نمایش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فیلمبرداری نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه دستگاه‌های برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر پای کار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با اشاره به ایام ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار کرد: مولا علی (ع) دارای فضائل بسیار است که شناخت این فضائل برای افراد معمولی امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: عبارات زیادی در حدیث قدسی مربوط به مولا علی است؛ پیامبر اکرم فرمودند که خداوند متعال برای برادرم علی ابن ابیطالب فضایلی قرار داد که جز خدا نمی‌توانند آن را شمارش کند. هرکس یکی از فضائل علی (ع) را در جایی بنویسد تا زمانی که نشانه‌ای از آن نوشته به جا بماند ملائکه برای او استغفار می‌کنند.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در مورد تضعیف روحیه انقلابی خداوند نخواهد گذشت از کسانی که با قلم و بیان روحیه انقلابی مردم را تضعیف می‌کنند، اینها جیره خوار دشمن هستند.

وی تاکید کرد: کشانی که دارای قلم و تریبون و رسانه هستند نباید ساکت باشند و باید جهاد تبیین کنند؛ این فتوای سیاسی است و اگر کسی خلاف آن عمل کند گناهکار می‌شود.

هاشمی نژاد با تاکید بر لزوم شناخت تحرکات دشمنان، بیان کرد: دشمن هر روز با ترفند جدیدی وارد می‌شود و برای جدا کردن مردم از ولی امر دقیق و حساب شده آمده و با چراغ روشن می‌آیند و مستقیم و غیر مستقیم رهبری را می‌زنند.

وی با بیان اینکه تضعیف جایگاه رهبری در دستور کار دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمن بدترین ضربه را از ناحیه ولی فقیه خورده است و با زدن شاخ و برگ‌ها می‌خواهند رهبری را بزنند.

هاشمی نژاد گفت: موضوع غزه بسیار دردناک است و مردم قدرتمند جهان اسلام باید غیرتمندانه به صحنه بیایند. کشورهای اسلامی نمی‌خواهد سفارت خانه‌های رژیم صهیونیستی را تعطیل کنند، به این رژیم کمک نکنند.

وی به مسئله امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیاز به ستاد و سازمان ندارد؛ مسلمان باید امر به معروف و نهی از منکر کند. چندین دستگاه باید کنار نیروی انتظامی باشند و در این زمینه همکاری کنند.

امام جمعه عسلویه از مردم خواست به شب‌های قدر اهتمام داشته باشند و از لیله القدر بهره ببرند.

کد خبر 6064857

دیگر خبرها

  • عکس| چهره و پوشش خبرساز فرشته حسینی در تعطیلات عید!
  • خبرنگاری که آخرین ویدیو از ناوالنی را ضبط کرده بود بازداشت شد
  • همه دستگاه‌های برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر پای کار باشند
  • نگاهی دیگر به بدلکاری
  • ۱۰ آقازاده پای میز محاکمه؛ از پسر آیت الله جنتی و فرزندان هاشمی رفسنجانی تا دختر آقای وزیر
  • دانلود قسمت ۱۵ سریال گناه فرشته قسمت پانزدهم
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • شعرخوانی شنیدنی افشین علا در محضر رهبر انقلاب
  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • ۳ توصیه مهم فرشته راهنما به یک تجربه‌گر مرگ + فیلم