Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «پپ گواردیولا» سرمربی تیم منچسترسیتی معتقد است جنگ این تیم با لیورپول بر سر قهرمانی لیگ برتر جزیره درست مثل ال کلاسیکوی اسپانیا مابین باشگاه پیشینش یعنی بارسلونا و رئال مادرید است.

به گزارش ایرنا، روزنامه دیلی میل انگلیس روز یکشنبه نوشت: اسطوره کاتالانیایی اگرچه از اظهار نظر کردن زیاد در مورد جنگ دو سویه فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس پرهیز کرد اما اظهاراتش را با این استدلال که تاریخ بزرگ قرمزهای آنفیلد می تواند بزرگ ترین انگیزه برای آنان در رقابت برای تصاحب جام باشد، آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گورادیولا با تاکید بر اینکه تقابل وی با شاگردان «یورگن کلوپ» تشابهاتی را با تجربیات گذشته وی در اسپانیا و در جریان ال کلاسیکو به اشتراک می گذارد، گفت: هر تیم مشتاق برای فتح لیگ تقریبا باید 100 امتیاز در کیسه اندوخته هایش ذخیره کند.
روزنامه دیلی میل به نقل از گواردیولا نوشت: کاملا شبیه ال کلاسیکو است، چنین احساسی را قبلا تجربه کرده ام، مادریدی ها همیشه زیاده خواه بودند دست کم مادامی که من در آنجا حضور داشتم این گونه بود و ما این موضوع را به خوبی می دانستیم.
وی ادامه داد: باختن به رئال یک گزینه بود اما در صورت چنین اتفاقی مجبور بودیم برای قهرمانی تمام بازی های بعدی را ببریم و این همان دلیلی است که موجب می شد تا لیگ را با 99 یا 96 امتیاز تمام کنیم؛ امتیاز زیادی است...
تیم تحت هدایت گواردیولا از فصل 2011 -12 به بعد سه بار فاتح لیگ برتر جزیره شده و در سوی مقابل لیورپولی ها از سال 1990 به بعد، تاکنون موفق به کسب هیچ عنوانی نشده اند.
با این حال، سرمربی سیتی معتقد است لیورپول و شیاطین سرخ به لحاظ تاریخی جزء پرقدمت ترین باشگاه های کشور انگلیس هستند.
وی در این باره تصریح کرد: لیورپول و منچستریونایتد قدیمی ترین تیم های انگلیس هستند و 28 سال قهرمان نشدن برای قرمزهای آنفیلد، خیلی خیلی طولانی است.
سیتی پس از پیروزی سه بر یک مقابل اورتون در جدال برای قهرمانی دست پیش را گرفته و با اشتیاق جدال حساس لیورپولی ها را با منچستریونایتد در آنفیلد به تماشا خواهد نشست.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ال كلاسيكو پپ گوارديولا ليگ برتر جزيره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست