Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدون شک برخورد قاطعانه با متخلفین موضوعی است که مورد انتظار شهروندان و رسانه ها است و امیدوار هستیم بازرسی ها به همین شکل ادامه داشته باشد و این برخورد ها مقطعی و گذرا نباشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سازمان صنعت و معدن با توجه به وظایف و ماموریت هایی که دارد نقش مهمی در زندگی روزمره شهروندان داشته چرا که از طریق کنترل و نظارت بر بازار می تواند به طور مستقیم بر زندگی مردن تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ماه های اخیر ضعف هایی در خصوص نظارت بر بازار از سوی سازمان صمت استان وجود داشت به طوری که استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت بازار شد.

 

صبح زاگرس نیز بنابر رسالت و وظیفه ای که بر عهده دارد پیگیر این موضوع بود و گزارش های مختلفی از جمله در گفتگو با مردم و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی منتشر کرد.

 

موضوعی که مورد انتظار بود توجه و نظارت قاطعانه تر صنعت و معدن استان بر بازار با بازرسی های مداوم و همیشگی بود، حتی در این مدت معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان دچار

تغییر و تحول شد.

 

بر همین اساس روز گذشته رئیس سازمان صنعت و معدن استان از شناسایی 28 واحد صنفی قصاب متخلف در یاسوج خبر داد.



داریوش دیودیده گفت: ۲۸ واحد صنفی قصاب متخلف که ظرف 2 روز گذشته گوشت را بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کردند شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

بدون شک برخورد قاطعانه با متخلفین موضوعی است که مورد انتظار شهروندان و رسانه ها است و امیدوار هستیم بازرسی ها به همین شکل ادامه داشته باشد و این برخورد ها مقطعی و گذرا نباشد.

 

در ادامه تعدادی از گزارش های صبح زاگرس در رابطه با موضوع نظارت بر بازار و بازرسی ها را می توانید بخوانید؛ گزارش هایی که می توان گفت صنعت و معدن استان را به نوعی تکان داد.

ضعف بازرسی های " صمت " از دل بازار تا کف رودخانه / وقتی کار استاندار در مقابل صنعت و معدن به خواهش و تمنا می کشد

دیودیده دست به کار شد قبل از آن که برایش دست به کار شوند/تصدیق خبرهای صبح زاگرس با تغییر در معاونت بازرسی صمت استان

پای لنگ صنعت و معدن استان در بازرسی و کنترل بازار و مبارزه با احتکار/آیا استاندار توان ترمیم کابینه صنعت و معدن استان را دارد؟

وعده های جذابی که امیدی به آن نیست/افزایش قیمت نان در استان و سابقه درخشان بازرسی های سازمان صمت!

قصابانی که جیب مردم را سلاخی می کنند/صنعت و معدن استان چه برنامه ای برای کنترل قیمت ها دارد؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • لندر جان سخت ژاپن برای سومین بار روی ماه بیدار شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم